jongen op msn heel anders dan in rl

kijk, ik vind denk ik zo’n jongen leuk & hij zit bij mij op school ( bij sommige lessen bij me in de klas)
en op msn praten we heel veel heel uitgebreid enzo, maar in RL praten we amper alleen soms van uh ja hoelaat ben je uit enzo.
maar op msn doet hij heel lief enzo maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind…
tips?

what’s new?

Had je hier neit al een topic over?
of was dat iemand anders?
dan moet je namelijk even de zoekfunctie gebruiken

Over msn praten is natuurlijk veel makkelijker, maarreh, hoe verwacht je van ons precies dat we weten of ie je leuk vind? x]

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Maar spreek gewoon een keer met hem af, spreek hem vaker op school, vraag of ie je kan helpen met je proefwerk wat je niet snapt [uhu]

op msn praat je natuurlijk ook veel makkelijker dan in 't echt. is hij dan echt verlegen of zegt hij gewoon niet veel? anders zou jij eens een goed gesprek met hem moeten starten of als je direct wilt zijn gewoon zoiets zeggen van: goh, je bent wel heel anders in 't echt. tenminste, dat zou ik dan doen hihi. want je hebt niet echt veel aan die jongen als hij zo is, of wel?

nee is iemand anders dan :stuck_out_tongue:

dan moet je de zoekfunctie gebruiken en kan hier een slotje op

oh ik bedoelde hoe doet hij dan maar daar is weer een ander topic over foutje :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou, het is wel logisch. Via msn kan je over van alles praten. Ik zit ook met een jongen die bij me op school zit, dan wel andere klas, maar we praten niet veel op school, terwijl we op msn heel veel vertellen, wel afspreken (dan hebben we wel veel te vertellen) Maar het komt gewoon door het feit dat alles via msn makkelijker is, plus dat het opvalt als je ineens heel veel tegen iemand praat.

:hammer:

hmm nou, met 1 jongen heb ik precies hetzelfde,
en met de ander juist een beetje andersom…
die is op msn heel erg droog en koel enzo,
maar in het echt, als ik al met hem praat,
juist aardig enzo…xD
okay, heb je dus niet veel aan,
maar ik denk dat het gewoon een beetje d’r
aan ligt dat je op msn veel makkelijker dingen durft te zeggen
enzo…

dat herken ik. op msn heel lief doen bla bla en in het echt zo raar! pff.

Hmm, waarschijnlijk zo’n heel verlegen type!

jup. Hij moet gewoon wat loskomen, zeg 't hem :stuck_out_tongue: heeft ooit bij mij het ijs gebroken

op msn is het veel makkelijker, hij is gewoon wat verlegen, das duidelijk. zoals hierboven al gezegd wordt.

Zelfde probleem :frowning:

Minder MSN’en (ik heb een hekel aan msn :’). Meer praten in RL.

óf hij is verlegen óf als hij op zn kont achter de pc zit is hij spraakzamer dan op school. (:

dan ga jij toch gewoon meer tegen hem praten in RL?