jongen op het unief

hey! dit jaar ben ik aan mijn studies begonnen aan het unief. Het duurde niet lang of ik heb al een knappe jongen gespot :stuck_out_tongue: wel nu het verhaal :

ik zat een rij achter hem en ik liet mijn stylo vallen, waardoor hij en zijn vrienden zich achterom draaiden om te kijken wat er gebeurde… niets speciaals dus, maar na 5 min bleef hij zich steeds lichtjes omdraaien naar mijn kant. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk en vond het een beetje vreemd, maar de volgende dagen keek hij nog altijd als hij mij zag… en ik heb steeds het gevoel dat als ik terugkijk dat zijn vrienden mij ‘in de gaten houden’,als jullie snappen wat ik bedoel!
nu heb ik een paar meisjes leren kennen en zij kennen hem en zijn vrienden!
zou ik nu zeggen tegen 1 van die meisjes dat ik hem knap vindt, of moet ik afwachten tot dat hij iets onderneemt?
of heb ik zijn signalen helemaal verkeerd begrepen?
wat denken jullie ? anders zou hij toch niet hele tijd kijken…

alvast bedankt!

gewoon vragen, ‘hé ken jij die jongen daar ?’ zo start je een gesprek over hem ofzo haha

Je kan toch tegen die meisjes zeggen dat je hem wel knap vindt :slightly_smiling_face: … en als je met die meisjes om gaat zal je toch misschien vanzelf wel in contact met hem komen?

Als hij naar je kijkt kunnen dat misschien wel signalen zijn dat hij ook geïnteresseerd is in jou! Ik zou gewoon via die meisjes proberen met hem in contact te komen, en als je hem zo dan een beetje ‘kent’ kan je op je school hem gedag zeggen, en hem toevoegen op hyves enzo :slightly_smiling_face:

maar ik durf dat niet zeggen, omdat ik bang ben dat ze het zullen verpesten. dat ze misschien kunnen overdrijven waardoor hij niets meer van mij moet weten…

of moet ik nog een weekje afwachten en zien of hij nog steeds kijkt?
pf ik kweet het echt niet :grinning:

NIET afwachten! Als je daar op wacht word je helemaal gek, en als er dan niets gebeurt krijg je spijt. Gewoon initiatief nemen en op hem af gaan, of via die vriendinnen contact proberen te krijgen.

maar het probleem is dat ik maar 1 meisje goed ken, de rest niet zo… dus ik durf er niets over zeggen…
en op hem afstappen durf ik echt niet!! :stuck_out_tongue: ben daar te verlegen voor…

Dannn…zeg je het tegen dat meisje dat je goed kent :slightly_smiling_face:

Zeg gewoon als hij langs komt lopen ‘hmmm niet verkeerd’ ofzo iets
(misschien iets subtielers-maar kan nu even niks beters bedenken xd).
Als die meiden een béetje normaal zijn, zullen ze alleen maar tegen hem zeggen
dat je 'm wel leuk vind & durft hij misschien verder te gaan! (:

oh en trouwens, als hij niet meer naar je kijkt enzo door iets wat die meiden
zeggen, is ie gewoon té kortzichtig (wat een woord xd) & jou dus niet waard!
2.999.999 jongens / mannen in zijn plaats (:

je kan via die meisjes hem een beetje leren kennen en daardoor contact met hem krijgen. Omdat je die meisjes nog niet goed kent… ik zou niet per se zeggen dat ik hem leuk vind, misschien gaan ze wel dingen doen die jij niet leuk vind… en je weet het natuurlijk nog niet 100% zeker hoe gaaf die jongen is dus ik zou vooral met hem proberen contact te zoeken!

jaaa maar zo moeilijk! ik zal eens proberen lachen :slightly_smiling_face:

ik heb het verteld aan één van die meisjes en ze reageerde zeer positief! :slightly_smiling_face:
ze zei wel dat ze zeker wist dat hij nooit uit zichzelf iets ging doen, omdat hij erg verlegen is… maar gelukkig heeft hij geen vriendin :stuck_out_tongue:

tijdens een feestje zijn er ook een aantal dingen gebeurd :

• als ik langs hem voorbij liep, fluisterde hij iets naar zijn vriend en toen keken ze allebei naar mij

• als ik aan het dansen was, keek hij altijd af en toe naar mij, en ook als ik naar de bar liep, volgde hij mij met zijn ogen haha :stuck_out_tongue:

• en dan het hoogtepunt : ik kwam hem tegen aan de uitgang en toen keek hij zeker 6 seconden in mijn ogen en dan keek ik weg…

wat denken jullie? zou hij het serieus nemen ? want deze situatie maakt mij super onzeker

Ik denk dat hij jou wel leuk vindt, hij houdt je in ieder geval in de gaten.

oee go for it!

ja maar het enige dat jullie hebben gedaan is dus naar elkaar kijken? Misschien kijkt hij wel alleen zoveel naar jou omdat jij naar hem kijkt!? . Dus mijn enige tip; maar een praatje!

ja je hebt gelijk! dat is mijn grootste angst…
maar hij is eigenlijk wel beginnen kijken, dus daar haal ik wat hoop uit…

Je kunt het echt wel!
Hopelijk lukt het bij jou wel, ik ben al meer dan een jaar verliefd op een jongen en ik durf mn mond niet open te trekken. Maar dat is ook omdat ik een idee heb dat hij mij niet leuk vindt. En ik heb het gevoel dat dat zwaar klopt dus ik doe er verder niks aan. XD

Dus hopelijk lukt het bij jou wel.
Succes in ieder geval. :slightly_smiling_face: Praat anders eens over school ofzo.

Omg dat heb ik ook :astonished: alleen nog neit zo lang :Z

haha ja ik schaam me echt dood dat ik hem al zo lang leuk vind zonder enige actie ofzo. Maar ik blijf hopen dat hij me ooit nog een keer leuk gaat vinden.