Jongen ontmoet, we hadden een klik en nu whatsapp... help

Ik heb dit weekend een geweldige jongen ontmoet. Hij heeft zo’n beetje alles wat ik zag in mijn vorige ‘scharrels, flirts’ whatever. We raakten aan de praat in de kroeg, hij wilde graag mijn nummer en zei dat hij mij niet zomaar alleen naar huis zou laten fietsen. Hij wachtte op me, en bracht me naar huis. Een half uur hebben we buiten gezeten en gepraat en ook gezoend. Het was echt… Hij zei me dat hij dacht dat we een klik hadden. Hij was zo lief… Hij beloofde me een berichtje sturen wanneer hij thuis was, en ja hoor een lief berichtje verscheen op mijn telefoon. De volgende dag had ik me voorgenomen zelf niks te sturen, maar ik kon het wachten niet aan en we raakten aan de praat. Hij is erg serieus met zijn studie bezig, hij sport en hij lijkt me erg, naja serieus (Hij kijkt ook echt heel weinig op z’n whatsapp, om het uur als het niet langer duurt). S’avonds stuurde ik het laatste berichtje, die hij de volgende morgen (vandaag) las maar verder niks terug stuurde. Het was ook geen vraag, maar gewoon een normaal berichtje…
Nu, vandaag heeft hij verder nog niks gestuurd. Ik wil het graag een paar dagen de tijd geven en wachten, kijken of hij me nog iets gaat sturen. Als ik erbij nadenk, lijkt het zo onlogisch dat hij niks gaat sturen… Hoe hij deed, hoe we konden praten. De klik…
Kunnen jullie mij helpen? Wat denken jullie hierover? Is het verstandig om af te wachten? Zal ik, als hij over een week niks stuurt, alsnog iets sturen? Zou hij voor me gaan, of is het gewoon een klootzak…?
Ik weet het niet… :flushed:

Gewoon even afwachten. Geduld is een schone zaak

Stuur hem gewoon nog iets randoms? Iets wat je mee hebt gemaakt ofzo vandaag of een foto van iets grappigs ofzo wat je tegenkwam. Waarom zou je gaan wachten en niet nu wat sturen?
Als ik normaal chille gesprekken met iemand heb dan vertel ik gewoon wat wanneer ik wat te vertellen heb. Als je maar niet zo’n ‘alles goed’ gesprekje gaat doen. Dat vind ik zelf iig echt super lame als mensen daarmee aankomen om weer een gesprek te beginnen :’) Beter vertellen ze me gewoon wat. Als hij dan weer niks terug stuurt weet je ook wat je aan hem hebt.

Ik zou het juist even een paar daagjes laten rusten. Hij stuurt vanzelf wel wat :wink:

Dat mensen zich hierover zo druk kunnen maken…
Stuur gewoon een berichtje als jij dat wilt, dat je nu al gaat nadenken oh zou ik volgende week een berichtje sturen?

Life is short, do what you want to do.

Lekker wachten en ondertussen er constant over nadenken en jezelf gek maken :’) snap dat niet

Haha ik ben ook zo’n typische wachter, omdat ik altijd bang ben dat ik te ‘hebberig’ overkom :’) Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt.

Na een paar daagjes in spanning, heeft hij idd nog niks gestuurd.
Misschien denkt hij ook wel, ‘laat haar maar wat sturen’… Of niet.
Nu, vandaag ga ik hem appen, ik denk er nog over na wat ik hem zal sturen…
Ja heb je, nee kun je krijgen en als je iemand echt leuk vind, moet je er maar 100% voor gaan.
De waarheid achterna gaan…
Bedankt :heart: