jongen ontmoet op internet

ok

Hoe ver woont hij van jou vandaan? Ik zal het gewoon proberen, als het goed voelt etc.

Net als wat FallenAngel zegt, als het goed voelt inderdaad gewoon proberen! Misschien is het een idee om wat af te spreken in een grotere stad die een beetje tussen jullie woonplaatsen in ligt? Dan is het voor jullie beiden wat minder ver en in een grote stad zijn meestal wel leuke activiteiten die je kunt doen.

Sowieso een keer gaan afspreken ja!^^ Ik heb zelf via internet ook een paar jongens ontmoet en het is misschien wat eng voordat je elkaar ziet enzo, maar zolang je op een plaats afspreekt waar veel mensen zijn, kan er in principe niet snel wat mis gaan. Maar wel alleen doen als het goed voelt.

Dit.
En 1,5 is nog te overzien hoor. Ik moet ieder weekend drie uur (drie heen, drie terug) reizen om mijn vriend en/of mijn ouders te kunnen zien. Als het goed voelt, gewoon doen!

Als het goed voelt, spreek vooral af. Zorg wel dat je iemand dit laat weten én dat je op een drukke plek afspreekt :slightly_smiling_face:.