jongen onmoet.

misschien word dit een lang verhaal :s…

oké, ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een super lieve jongen ontmoet. we hebben toen msn en nummers uitgedeeld, en toen hadden we een paar dagen de hele tijd gemsnt en gesmst, en hij deed super lief.
toen hebben we ongeveer een week daarna afgesproken, in het bos. het was echt super leuk!, hij deed super lief, en we hebben ook veel gezoend enzo. hij was echt gewoon mijn droomjongen daar :wink:. maar de volgende dag ging hij op vakantie :frowning_face: ik kreeg daarvoor nog wel allemaal lieve smsjes toen hij ging. en dat ie me super graag weer wou zien enzo.
maar toen hij terug kwam, ging ik op vakantie, voor een week. nu 4 week later , hoor ik niet veel meer van hem… hij zegt dat ie ging beltegoed heeft… maar hij heeft laatst tegen een vriendin van mij gezegd dat hij me heel erg leuk vind, en graag weer wou afspreken…
maar wat moet ik nou dan? ik snap hem niet. want hij laat niet veel van zeg horen… en ik denk continu aan hem :S… advies? wat moet ik doen? vergeten?

( sorry voor lange verhaal , ik hoop dat het een beetje duidelijk is:S )

zelf eens contact opnemen en vragen wanneer jullie nog eens afspreken

je moet hem niet vergeten! je moet gewoon afwachten,
wanneer zie je hem ongeveer weer? Anders sms je hem toch van zullen we binnen kort weer een keer afspreken? Misschien heeft hij echt wel geen beltegoed, en ik weet wel zeker dathij ook veel aan je denkt, als hij zulke dingen tegen je vriendin zegt en zo lief tegen jou doet denk ik wel dat hij het meent hoor! echt praat erover :wink:

bel hem! hoe moeilijk het ook lijkt. gewoon zijn nummer intiepen en gauw op groen drukken. spreek af en hiep hoi! Je laat dit toch niet vliegen! succes en/of sterkte, wat je denkt nodig te hebben:P

bellen durf ik echt niet :S straks valt er zo´n gênante stilte, of moet ik nog 2 week afwachten, want dan zie ik hem weer op school :s…

echt waar gewoon bellen! er zit niks anders op… je vind hem toch leuk?! en stel er valt een stilte dan zeg je gewoon dat je moet gaan en dat je straks terug belt ofzo! en denk niet dat er een stilte valt hoor! vraag gewoon wanneer hij wil afspreken en klaar:d gewoon bellen en niet bang voor zijn! als hj eenmaal heeft opgenomen kun je niet meer terug!

oke, mischien moet ik dan maar gaan bellen :wink: bedankt :grinning:! ik wil hem ook echt niet kwijt hoor, maar ik vind het gwn zo moeilijk! ik zit er continu aan te denken enzo…

Ik zou hem inderdaad bellen. Gewoon niet nadenken is soms heel goed voor je! Vraag hoe het met hem gaat en ga dan vissen naar een date! Hij zal het vast leuk vinden dat je belt!
Just give it a try.

Bellen en dan zo subtiel mogelijk vragen hoe z’n vakantie was, etc en dan vragen of hij zin heeft om nog een keertje af te spreken :slightly_smiling_face:

bellen!!, als je hem nog leuk vind natuurlijk!

volgens mij is het een player, als hij nu al naar een vriendin van je gaat…
mja ik kan het ook fout hebben hoor. idd hem bellen en uitleg vragen

het klinkt wel dat’ie heel erg lief is, maar wel vaag dat hij niks meer van zich laat horen!
je moet gewoon weer met hem afspreken, als je hem dan ziet merk je vanzelf wel of-ie je nog wil (;

Gewoon bellen en vragen of hij nog eens iets wilt afspreken.