Jongen of meisje?

1. Wil je kinderen? misschien maar dan wel 1 niet meer
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) dochtertje
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?
    NOOIT!
  1. Wil je kinderen?
    Ja, maar ben er nog niet zeker van
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)
    Maakt me niet veel uit, als het maar gezond is
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?
    Nee, lijkt me juist het leukste om er op een natuurlijke manier achter te komen

ik vind dat je moet accepteren wat het word, ook al word het een jongentje terwijl je graag een meisje wilde. en ook andersom.

1. Wil je kinderen? Ja, het liefst 3 of 4
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) 2 meisjes en 2 jongentjes
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?nee nooit, ik wil het een verassing laten

1. Wil je kinderen? Ja denk het wel, maar dan wel maar 1.
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) een dochtertje!
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? Nee dat niet denk ik! Het moet wel een beetje natuurlijk blijven…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]1. Wil je kinderen?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]
Ik wil zeker kinderen, mocht dat zo zijn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]
Het maakt mij niet zo heel veel uit wat ik krijg. De kans dat ik een tweeling krijg is groot, dus daar wil ik het wel bij laten. Of dat nu 2 meisjes of 2 jongentjes zijn maakt me niet uit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/i]
Nee.

1. Wil je kinderen? Ja
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) Een dochter (ik weet nog niet hoeveel kinderen ik zou willen hebben, maar in de eerste plaats een dochtertje)
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? Nee absoluut niet, er wordt al veel te veel kunstmatig geprutst, laat de natuur nou maar gewoon zn werk doen…

1. Wil je kinderen? ja
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) dochter, hoe moet ik ooit op een jongensnaam komen? xD
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? nee, echt niet!!

Xx-’

Hetzelfde. :slightly_smiling_face:

1. Wil je kinderen? Jup
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) 1 dochtertje en 2 zonen
    Nee
  1. Wil je kinderen? Ja
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)1 dochtertje En 1 zoontje
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?Nee ik vind dat onmenselijk ik vind niet dat je kan kiezen uit een kind het is een geschenk van God…(ik geloof er niet in!) Maar ik vind dit ja best laag en ik wil mensen niet afkraken die er voor zijn…
  1. Wil je kinderen? Ja
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)Ik zou het liefst 2 kinderen willen hebben, een jongentje en een meisje!
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? maybe, ik vind dat het een verassin g moet blijven wat je krijgt maar ik wil heel graag van elk geslacht minstens één en als je al zeg maar 3 kinderen hebt en het zijn allemaal jongens en je wilt graag een meisje zou het wel fijn zijn alsje dat kon bepalen, zodat je toch nog een meisje krijgt! maar het alleberlangrijkste is toch dat hegt kind gezond is!

wow volgens mij ben ik de enige met een beetje ja bij 3, ik vind het namelijk ook een beetje nee :wink:

xx

1. Wil je kinderen?
Ja

2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)
Maakt mij niet uit, als ze maar gezond zijn! :slightly_smiling_face:

Nee.

1. Wil je kinderen? Ja
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) 1 of 2 Dochter(s) en 1 zoon.
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? Nee, dat vind ik zo vreselijk tegenwordig, dat alles maar tegen de natuur in moet gaan enzo. Dus echt nooit!
  1. Wil je kinderen?
    Ja.
    Maakt niet uit. Het lijkt me allebei super leuk. Maar het liefst allebei.
    Nee.

1. Wil je kinderen?
Dat weet ik nog niet.
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)áls ik toch kinderen wil zou ik er graag twee willen, tee jongentjes.
Nee, dat vind ik zo nep…

1. Wil je kinderen?
Jups :slightly_smiling_face:
Dat maakt me niet heel veel uit, maar toch wel het liefst een dochter denk ik
Nee, zeker niet!

1. Wil je kinderen?
    Ja

Maakt mij niet uit

Nheuu

Weetje, dr is toch ook een soort van aandoening, waardoor bijvoorbeeld een stel geen jongen of meisje “mag” krijgen omdat het dan zwaar gehandicapt geboren wordt?
Dan is het wel een uitkomst, zoon genderkliniek.

1. Wil je kinderen? Ja
    Hmm een meisje lijkt me erg leuk omdat ik waarschijnlijk heel veel dingen van mezelf weer terug zie ( ongesteld, eerste vriendje, winkelen etc). Maar een jongen lijkt me ook erg leuk. Ik heb zelf geen broertje dus het lijkt me later ook wel leuk om te zien hoe een jongen opgroeit enzo
    Alleen als ik zoon ziekte zou hebben, denk ik

oeps mezelf gequote inplaats van gewijzigd

1. Wil je kinderen?
    Ja, zeker
    Maakt me niet uit, maar het liefst sowieso van beide één
    Nee!