Jongen of meisje?

Bij Nederlands hebben we debatten. De stelling is: Er moeten genderklinieken komen in Nederland. Ik ben ingedeeld bij de voorstanders van deze stelling.
(Bij een genderkliniek kunnen mensen terecht die juist een dochter, of een zoon willen. Genderklinieken passen verschillende methodes toe, zowel medische ingrepen als adviezen bijv. ovulatietraining en speciale dieëten, die ook schijnen te helpen)
Één tegen argument is dat het evenwicht tussen de hoeveelheid jongens en meisjes dan verstoord zou worden.
Dus mijn vraag aan jullie is:

1. Wil je kinderen?
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?

Echt super bedankt voor het invullen! :wink:

1. Wil je kinderen? Ja
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) Het liefst 1 dochtertje en 2 zoontjes
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? Nee, ik moet het kind nemen zoals het is en al blij zijn als het geen beperkingen heeft.

1. Wil je kinderen?
JA!
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij)
Ik wil het liefst een zoontje en een dochter.
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?
Nee nooit, het komt zoals het komt en zoals je allemaal hoort nu al moet je blij zijn dat je kindje gezond is

x

1. Wil je kinderen?

1. Ja
  2. Sowieso een zoontje en dochtertje (ik wil 3 of 4 kinderen), voor de rest maakt het niet zoveel uit
  3. Nee!
  1. Wil je kinderen?
    Ja
    Ik zou het liefst een jongetje en een meisje willen hebben. Mocht ik maar 1 kind willen heb ik liever een jongen.
    Nee, dat vind ik echt verschrikkelijk. Waarom zou je niet gewoon accepteren wat je krijgt?
  1. Wil je kinderen?
    nee , of mischien 1 als me vriend dat wil.
    Dochtertje , maar zoontje mag ook . Als het maar gezond is toch?!
    Nee zeker niet!
  1. Wil je kinderen?
    Ja
    Het liefst een dochtertje maar ja, maakt niet eens zo veel uit.
    Nee, dat niet.

1. Wil je kinderen? ja denk het wel ^^
2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) maakt me niet zoveel uit maar van alle bij één (of meer)lijkt me het leukst
3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen?’
nope!! ik zie wel wat het word…

-

1. Wil je kinderen? ja
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) 3 jongetjes en 1 meisje ofzo
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? nee, never
  1. Wil je kinderen?
    ja
    een kindje en maakt niet uit wat het is.
    nee nooit, je moet maar tevreden zijn met wat je krijgt en als je dat niet bent, nou nee dan ben je geen kinderen waard!
  1. Wil je kinderen?

4. Ja heel graag

5. Maakt me niets uit. als ik 2 kinderen krijgt van allebei eentje.

6. Nee. Net alsof ik minder van het kind zou houden als het niet het geslacht heeft wat ik het liefste wil. Onzin het maakt mij niet uit.

1. Wil je kinderen?
    Weet ik nog niet hoor xD

Een dochter

Nee

.

bedankt voor jullie reacties!

1. Wil je kinderen?
    Zeker weten.

2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben?
    Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
    Het liefst 2 zoontjes en 1 dochter.

Nee, vind ik nergens voor nodig.

1. Wil je kinderen?
    Ja, zeker
    Maakt me niet uit, maar het liefst sowieso van beide één
    Nee!
  1. Wil je kinderen? Ja, heel erg graag * niet nu al hoor, maar later zeker wel !
  2. Zou je het liefst een dochtertje of een zoontje willen hebben? (als je meerdere kinderen zou willen hebben, zet het er dan ook bij) het maakt mij niet zoveel uit.
  3. Zou je naar zo’n genderkliniek willen gaan om het geslacht van je kind te laten bepalen? nee, je moet nemen wat je krijgt vind ik. ik vind het juist leuk als ik zwanger zou zijn en niet weet wat het word.

-