Jongen niet zo veel ervaring op het gebied van meisjes..

Hallo,

Ik heb heel erg lang getwijfeld of ik hier een topic over zou maken en heb uiteindelijk de knoop doorgehakt om dat toch te gaan doen. Ik heb heel erg gezocht maar verder niet een soortgelijk topic kunnen vinden dus mocht er wel een van zijn, dan mag die gesloten worden uiteraard.

Oke hier is mijn verhaal. Ik ben al een tijdje aan het daten met een jongen en ik begin hem echt steeds leuker te vinden. Hij is gewoon hoe cliche het ook klinkt perfect voor mij. We zitten met smaak opdezelfde lijn we hebben dezelfde humor, hij is betrouwbaar en lief en noem maar op. Alleen hij is 23 en heeft nog nooit gezoend en ik niet vaak en ik ben 19. Nu we toch steeds meer bevriend raken en ik toch wel gevoelens begin te krijgen, ben ik bang dat als ik hem wil gaan zoenen, dat er zo’n genante situatie ontstaat zegmaar. Omdat hij geen flauw benul heeft waar hij eigenlijk mee bezig is, en weet ook niet wanneer hij mij moet zoenen eigenlijk.

Mijn vraag was eigenlijk of er iemand nog meer in zo’n soort gelijke situatie heeft gezeten en hoe die daar dan mee om is gegaan.

Liefs

Ik snap dat je bang bent dat het genant wordt. Misschien wordt dat ook wel zo, maar maakt dat uit? Mijn vriend had ook een stuk minder/bijna geen ervaring met meisjes, en ik had gewoon een paar jongens gedate. Ik heb bij veel dingen de eerste stap moeten zetten, en onze eerste zoen was ook echt heel erg genant, en als ik zo iemand was geweest die een relatie baseert op het zoenen, zou ik hem nu niet als vriend hebben gehad. Maar dan moet je gewoon meer zoenen en uiteindelijk lukt het en dan lach je er later alleen maar om. Elke relatie is af en toe in het begin ongemakkelijk. Dat is juist leuk en het hoort erbij.

Lieve schat, geniet er van! en wees blij dat hij nog niet 100 tongen in zijn mond heeft gehad, en 20 x zijn pik in een meisje heeft geduwd.

Laat het lekker vanzelf gaan en lach er om :slightly_smiling_face:
Ik heb dat ook eens gehad en die jongen kwijlde alle kanten op.
Gewoon om lachen en het is gewoon schattig.
Jij bent blijkbaar speciaal voor hem dat hij wel met jou wil zoenen :slightly_smiling_face:

Al gaat het fout? maakt niet uit toch :slightly_smiling_face:

ja dat is waar, bedankt voor jullie reacties. ik was bang dat er geen reacties opkwamen waar ik wat aan had, maar hier heb ik wel wat aan. ik ben gewoon een zijkerd denk ik, en ik moet het idd misschien niet meteen zien als iets genants, maar gewoon iets grappigs.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Daarbij is het inderdaad best wel schattig.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

& wat maakt het uit als het awkward wordt ? Persoonlijk denk ik dat het wel goed komt :’)

Nja ook al heeft hij nog nooit gezoend, hij kan toch vast wel een beetje aanvoelen wanneer het goede moment is? Komt vast wel goed :grin:

Hij zal misschien eventjes knullig bezig zijn maar als jij hem leert hoe het wel moet komt het wel goed! :slightly_smiling_face: Wees blij dat hij niet met jan alleman het bed induikt. Als mijn crush zo was had ik hem nog meer gewild haha (als dat al mogelijk is… )

Dat lekker zoenen komt vanzelf wel. Duurt soms gewoon eventjes.

Ik denk dat als jullie het echt zo goed met elkaar kunnen vinden, als de klik er echt is, dat er een grote kans is dat het gewoon goed gaat. En zelfs als het in het begin wat onhandig is, dan kunnen jullie daar samen vast om lachen, toch? (:

Komt goed, gewoon laten gaan.
Die momenten komen vanzelf en je voelt het aan, ookal is het je eerste zoen.
Als je het maar gezellig hebt en goed met elkaar kan, dan komt het goed!
Good luck!

Superchill juist! Kun jij hem leren zoenen precies hoe jij dat fijn vindt haha!

zoenen is iets wat eigenlijk natuurlijk gaat. sommige mensen kunnen het eeecht niet, maar als hij nog nooit gezoend heeft wil dat helemaal niet zeggen dat hij er ook niks van kan. Ik zou het gewoon eens uitproberen. En als je bang bent dat dat echt niet goed gaat als je gewoon begint te zoenen, dan zou ik denkt ik gewoon iets zeggen van: oke ik heb echt heel erg de neiging om je te zoenen nu. wat zou je daar van vinden?

Helemaal eens hiermee !

dat komt allemaal vanzelf wel op het juiste moment. wees blij dat hij nog geen 10 vriendinnen heeft gehad want die jongens heb je er ook tussen die met iedereen het bed maar delen.
enjoy