Hallo,
Ik heb heel erg lang getwijfeld of ik hier een topic over zou maken en heb uiteindelijk de knoop doorgehakt om dat toch te gaan doen. Ik heb heel erg gezocht maar verder niet een soortgelijk topic kunnen vinden dus mocht er wel een van zijn, dan mag die gesloten worden uiteraard.
Oke hier is mijn verhaal. Ik ben al een tijdje aan het daten met een jongen en ik begin hem echt steeds leuker te vinden. Hij is gewoon hoe cliche het ook klinkt perfect voor mij. We zitten met smaak opdezelfde lijn we hebben dezelfde humor, hij is betrouwbaar en lief en noem maar op. Alleen hij is 23 en heeft nog nooit gezoend en ik niet vaak en ik ben 19. Nu we toch steeds meer bevriend raken en ik toch wel gevoelens begin te krijgen, ben ik bang dat als ik hem wil gaan zoenen, dat er zo’n genante situatie ontstaat zegmaar. Omdat hij geen flauw benul heeft waar hij eigenlijk mee bezig is, en weet ook niet wanneer hij mij moet zoenen eigenlijk.
Mijn vraag was eigenlijk of er iemand nog meer in zo’n soort gelijke situatie heeft gezeten en hoe die daar dan mee om is gegaan.
Liefs