jongen negeert me

Hallo girls!

Ik en een vriend waar ik op verliefd ben hebben een kleine ruzie.
Ik wil het goed maken maar hij negeert me.

Weten jullie wat ik moet doen of wat ik kan zeggen?

Dank jullie wel xxx

Waar gaat de ruzie precies over? Je kunt namelijk niet elke ruzie op dezelfde manier oplossen.

Het is een heel lang verhaal maar het komt er op neer dat hij mij niet meer vertrouwt.
Ik wil het echt goed maken, we hadden een hele goede band en ik wil dat dat niet voorbij is.

Hij kan me vertrouwen maar hij negeert me.
Hoe kan ik het hem bewijzen dat hij me kan vertrouwen?
Of wat kan ik doen of zeggen dat hij me niet meer negeert?

Meisjes… help me… alsjeblieft! xxx

Ik zou tegen hem zeggen dat je hem niet kwijt wilt als vriend en dat je het heel vervelend vind dat je nu ruzie hebt.

Welke opzicht van vertrouwen bedoel je?

Hij vertrouwt mij niet meer.
Bv. Bij een koppel gaat het meisje of de jongen vreemd en hij of zij komt er achter en dan vertrouwt hij of zij hem of haar niet meer.

Dat is niet zo bij ons. Dit bedoel ik met vertrouwen.

Hoi wil je weer vriendjes en vriendinnetjes zijn?

Oke, maar jullie hebben geen relatie toch?
Ik zou maar gewoon zeggen dat je ervan baalt dat hij je negeert en dat je de vriendschap mist!
Eerlijkheid waardeert hij vast.

Nee, geen relatie.
Ik heb al gestuurd wat je me hebt gezegd: dat ik hem niet kwijt wil en dat ik liever geen ruzie met hem heb.
Maar hij blijft me negeren.

Weet jij iets wat ik kan zeggen dat hij me niet meer negeert of dat hij me terug vertrouwd?

Wat je hebt gestuurd is goed, ik denk dat je nu alleen maar kan afwachten. Ik zou zeker niet constant contact blijven zoeken, maar gewoon rustig afwachten totdat hij weer begint te praten.

Hij begint nooit te praten.
Ik moet altijd beginnen maar in real-life begint hij soms wel te praten.

Vertel hem dat je het goed wilt maken? als het echt een goede vriend is dan zal hij zijn ego opzij zetten en het proberen uit te praten toch?

Als hij in real life wel praat… waarom zoek je hem dan niet op. Ten eerste jullie hebben geen relatie dus waarom doet ie zo moeilijk over vertrouwen. Verder kun je jezelf niet bewijzen zolang hij je negeert. Dus geef hem ook aan dat negeren geen oplossing is en dat hij je de kans moet geven om jezelf te kunnen bewijzen.

Bel hem of ga naar hem toe, via whatsapp is een ruzie sowieso niet op te lossen :wink:

Dank je wel! Xxx zal het proberen

Ik heb al vaak sorry gezegd maar hij blijft mij negeren.
Waarschijnlijk ga ik hem dit weekend zien op een pleintje… Want ik heb gehoord dat hij daar ook ging zijn en dan ga ik een keer met hem praten.

Ik kan dat niet!
We hadden een hele goede vriendschap en ik wil dat terug!

Je kan hem beter maar even met rust laten hoe moeilijk dat ook is.
Jij hebt jou ding gedaan (sorry gezegd) en meer kan je niet doen. Ik denk dat als je hem even met rust laat het vanzelf allemaal wel weer goed komt!