Jongen met vriendin

Hoi allemaal,

Normaal post ik hier eigenlijk niks persoonlijks. Maar ik heb nu iets waar ik al een tijdje mee zit en waar ik met niemand over kan praten. Misschien kunnen jullie je oordeel over de situatie geven, want ik weet niet echt meer hoe ik het moet zien.

Een tijdje terug heb ik bijna met een jongen (kennis van mij) gezoend. Maar hij heeft een vriendin, dus heb ik hem ook verteld dat ik me daar niet goed bij voelde. Hierna hebben we er nooit meer over gepraat. Terwijl we elkaar wel nog vaak zien. Het is voor mij vreemd om er niet meer over gepraat te hebben, maar ik wil ook niet (verder) ‘stoken’ in zijn relatie. Ik wil gewoon weten wat hij er van vindt. Het enige dat hij heeft gezegd is dat hij dankbaar is dat er niets is gebeurd, maar “niet om mij”, maar om z’n vriendin (omdat hij zich dus schuldig voelde).

Verder denk ik dat ik gevoelens voor hem heb maar dat hij gewoon dronken was. Dat dat ook de enige reden was dat hij uberhaupt met mij wilde zoenen. Ik heb denk ik iets van ‘closure’ nodig om het achter me te kunnen laten. Maar ik weet niet of ik daar recht op heb. Wat denken jullie? En ga je als je dronken bent dingen doen die je nooit zou doen als je nuchter was?

Gewoon achter je laten. Niks meer gaan oprakelen

Ja dat zou ik ook doen…

Als je hier al closure voor nodig hebt, bereid je dan voor op de rest van je leven… er gebeuren nou eenmaal gekke/rare/oneerlijke dingen in het leven, het maakt je een sterk persoon als je dit soort dingen achter je kunt laten. Zou het lekker laten voor wat het is, je gaat er verder toch niks uit halen anders had hij dit wel gedaan.

Ik zou het zijn vriendin vertellen.

Waarom zou je dat doen? Er is niks gebeurd, ze hebben bijna gezoend. Daarnaast zei hij dat hij blij was dat er niks gebeurd was omdat hij zich schuldig voelde.

Misschien kun je er eens op terug komen als het uit is met zn vriendin? (als je dan nog steeds interesse hebt) Alleen moet je niet op dit moment gaan wachten. Als ik jou was, zou ik het voor nu gewoon laten.

Maar ik snap wel die vragen die in je opkomen. Het is ook best lastig.

Bedankt allemaal voor de reacties! Gelukkig heeft hij het al verteld aan zijn vriendin, dus daar hoef ik me in ieder geval niet druk om te maken.

@Ballerina: Fijn dat je mij snapt! Ik moet het inderdaad ook gewoon achter me laten maar dat is niet heel makkelijk.

Hahaha sorry ik las het helemaal verkeerd!