Jongen met vriendin flirt met mij wat moet ik??????

Hoi, ik zit in een dilemma. Een jongen uit mijn klas heeft een vriendin, hij is (als ik zijn tweets moet geloven) helemaal verliefd op haar maar flirt onwijs met mij. In de les wilt hij graag naast me zitten houd mijn hand vast in de les of wrijft over mijn been. Wil het liefst de hele dag knuffelen met mij. Met andere meiden in de klas is hij niet zo close als met mij. Ondanks dat hij een jaar jonger is vind ik hem met de dag leuker worden. Heb altijd kriebels in me buik als hij aan me zit. Help mij wat moet ik in godsnaam doen???

Vooral geen aandacht schenken…dat soort type jongen bestaat helaas.

Dat gaat dus niet want als hij naast mij komt zitten en dat soort dingen doet hoe moet ik dat negeren? :frowning_face:

vraag hem wat ie wil?

jou, of zn vriendin.

negeren, hij gaat je alleen maar hoop geven en pijn doen…

Klopt wat je zegt maar hij vind mij leuk dat voel ik, tijdens lessen zit hij altijd naar me te kijken en als ik dan kijk kijkt ie snel weg hij weet dat niet dat ik in mijn ooghoeken al gezien heb dat hij naar mij zat te kijken. Volgens andere jongens praat hij ook veel over mij, maar hij houdt ook van zijn vriendin.

Probeer er met hem over te praten! Zeg gewoon dat je je er niet prettig bij voelt (of eigenlijk iets te prettig) en dat het gewoon niet kan zo aangezien hij een vriendin heeft!

Ten eerste: er niet op in gaan want je blijft van iemand af die een vriendin heeft.
Ten tweede: als hij weer zoiets doet, kun je een opmerking maken zoals ‘weet je vriendin dat he dit doet?’

Je moet hem gewoon aanspreken en ervoor zorgen dat hij kiest.

Irritant! Ik ken het gevoel. Bij de eerst volgende les dat hij naast je komt zitten, vraag hem of hij jou stiekem leuker vindt dan zn vriendin. Echt doen.

Ja dat moet je dus vooral NIET doen.
Afblijven van die jongen, gewoon nee, of hij nu me je flirt of niet. En zeggen ‘nee sorry je hebt een vriendin, ik begin niks met je’.

heel erg bedankt voor jullie reacties ik ga er zeker wat mee doen!

misschien is je niet duidelijk dat dit lullig is hoe hij nu doet?

als hij zo naar jou doet kun je toch zeggen ‘hallo, je hebt een vriendin? doe ff normaal.’

Als iemand heel erg lief tegen je doet is het moeilijk (voor mij tenminste) om er commentaar op te geven.