jongen met problemen thuis..

Hallo meiden,

Ik vind een jongen leuk en ik heb het vermoeden dat hij mij ook leuk vindt. Laatst vertelde hij mij een beetje over zijn thuissituatie, hij ging er niet te diep op in en hij liet merken dat hij er ook niet verder op wilde en daar had ik natuurlijk begrip voor. Natuurlijk ben je daarna benieuwd wat er nou echt gaande is thuis en ga je beter op zijn gedrag letten op school. Ik merkte dat hij altijd snel naar huis wil en dat hij bijna nooit ergens mee heen gaat als er bijvoorbeeld een excursie wordt georganiseerd. Verder gedraagt hij zich normaal en heeft hij vrienden op school en lacht vaak…

Ik ben nu een beetje bang dat hij teveel aan zijn hoofd heeft om ook nog ook eens een vriendin te hebben. Ik zit nu te twijfelen of ik nou beter normaal met hem om kan omgaan zoals elk andere meisje die hem als een klasgenoot ziet of dat ik interesse in hem moet blijven tonen.

Wat denken jullie? Ik kan het natuurlijk ook vragen, maar dan heb ik het gevoel dat ik te snel ga, door ineens een vraag te stellen ‘hoe zit je thuis situatie in elkaar’? of ‘Heb je het te druk voor een vriendin’? klinkt een beetje raar zo.

groetjes

Ik zou er niet over doorvragen, laat het hem vertellen wanneer hij er klaar voor is. Verder gewoon aardig blijven doen enzo en laten merken dat je hem leuk vindt.