Jongen mee uit vragen?

Heeey!

Op school zit een hele leuke jongen. Vond hem er altijd al wel leuk uitzien. Sinds het uit is met mijn vriend viel ie echter wel wat meer op haha. Hij vindt vaak mn foto’s leuk. Op school loopt ie opvallend veel langs met zn vrienden. Zn vrienden duwden hem ook een keer naar mij en mn vriendinnen toe hahaha. Ik had m toegevoegd op snapchat en we hadden een paar snaps naar elkaar gestuurd en een beetje gepraat. Toen vroeg ik zn nummer. Nu 2 keer gepraat via app. Niet veel bijzonders. Bij hem is het ook net uit met zn vriendin. Hij zei wel: jij had toch een vriend?. Hij heeft dus wel mn facebook gecheckt, want anders weet ie niet dat het uit is haha. Maarja op app is het gewoon een typische jongen. Wil graag een keer iets leuks met m doen. Alleen ik weet niet hoe ik het moet vragen. Iemand?

Vraag gewoon heb je zin om in de vakantie of als je die niet hebt in het weekend wat te gaan drinken in de stad/ bij een tentje bij jullie in de buurt!

Nee heb je ja kun je krijgen! (;

Ik ben in de vakantie weg :’(
Ik moet de moed nog wel een beetje verzamelen, maar ik ga het wel doen haha.
Alleen weet niet of ik het nu al moet vragen. Straks vindt ie me een stalker omdat ik hem nu al 3 dagen achter elkaar heb gesproken hahaha. En morgen zie ik hem gewoon weer op school. Stel hij antwoordt niet of hij zegt nee, dan is het echt heel awkward haha.

Gewoon doen

Hij vind jou heus geen stalker want als hij het niet leuk vond dat jij hem sprak op app etc dan had hij wel niet gereageerd ofzo! Dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken! Je kunt hem ook om bijles vragen? Misschien ook wel een leuke move! ^^

Hahaha. Alleen ik zit in 5 atheneum en hij in 4 havo… Blijven zitten etc. Dus dat gaat niet werken :frowning_face:
Zijn jongens wel vaker gewoon zo jongensachtig op app. Haha, dat maakt me soms zo onzeker. Terwijl ie op school alleen maar zit te staren…

Dan kun jij hem bijles geven!! ^^

Jongens en whatsapp :hammer:

Maar je moet gewoon vragen of hij wat wil gaan doen. Drinken, bioscoop ga zo maar door! Genoeg te doen!

En stel dat ie nee zegt, of het negeert? En me morgen uitlacht op school ofzo :frowning_face:

Als hij nee zou zeggen dan moet je maar gewoon denken hij weet niet wat hij mist! En als hij je uit gaat lachen is hij heel kinderachtig! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Ik ben 16 en hij is 17. Dus het zou inderdaad erg kinderachtig zijn haha. Maar ik haal toch altijd de ergste rampscenario’s in mn hoofd bij dit soort dingen hahaha.

Oke! Ja ik herken je probleem! Rond jou leeftijd deed ik dat ook. Het aller aller ergste in je hoofd halen enz… (soms kan ik dat nog wel een doen) maar nu denk ik gewoon oke f*ck it. Ik vraag het gewoon of ik doe het gewoon en is het niets is het niets is het wel wat is het wel wat! Ik herken je probleem en geloof me door het doen zul je zien dat je echt zorgen maakt om niks!

Haha jaa. Ik denk ook wel fuck it, wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat ie nee zegt. Genoeg andere leuke jongens. Maar ik heb echt pas sinds zaterdagavond zn nummer. Is het dan niet te snel, om het nu al te vragen?

Goedzoo! Dat is het motto!
Uhmm ligt een beetje aan de situatie. Maar als je dat zelf vind dan kun je hem vragen en als je liever nog wacht dan ga je eerst zo whatsappen met hem?!

Jaa. Alleen ik ben steeds t gesprek begonnen. Oke, heb vanaf zaterdag elke dag gepraat dus hij heeft ook niet echt de kans gehad om het te beginnen. Weet ook niet of hij het zou doen of niet. Ben alleen bang dat als ik nu echt met m ga praten, dat ie denkt: daar heb je haar weer… Heb ook echt geen idee waar ik nu over moet beginnen hahaha. Als ik het gewoon in een berichtje vraag, denk ik dat het voor hem wat chiller is haha.

Dat moet je niet denken! (van daar heb je haar weer). Begin gewoon een gesprekje over of hij vandaag nog wat gaat doen, over zijn sport of iets wat hij in het weekend gedaan heeft. Jongens kijken (over het algemeen) niet naar wie als eerste het gesprekje begint! Gewoon gaan praten. Zegt hij bijvoorbeeld dat hij vandaag niets te doen heeft kun je zeggen ik ook niet misschien kunnen we samen wat gaan doen?

Niet geschoten is altijd mis! (;

Jaa das waar, even bedenken waar ik het over ga hebben haha.
Ik laat wel weten hoe het is afgelopen!

Jaa is goed! Doe maar ben benieuwd!

En onthoud zegt hij nee: geen hand vol maar en land wereld vol!

Hoe zal ik het vragen? Haha.
Film lijkt me iets te romantisch hahaha.
Iets van: hey! Zin om binnenkort samen een drankje te doen? Of: zin om binnenkort iets leuks te gaan doen?

Hahaha, dit is eng :frowning_face:

Ik zou ook geen film gaan kijken op de eerste date want dan kun je ook niet echt goed praten en elkaar leren kennen!

Beide kunnen! Waar jij je het beste bij voelt! Gewoon intypen en versturen met het idee dat je niets te verliezen heb!
Ik weet zeker dat hij leuk zal reageren! (:

Hij zei dat ie t even rustig aan wilde doen omdat het nog niet zo lang uit is met zn vriendin…