jongen mee naar huis nemen

heeee
morgen heb ik afgesproken met een jongen, maar hoe moet ik dat aan mijn ouders vertellen.
gewoon; er komt even een vriend langs?
of…
hoe heb jij het gevraagd of zo?
alvast bedankt :'D

Gewoon morge komt (de naam) langs. gaan film kijke

of zoiets

en soms zei ik niks. dan zag ze hetvanzelf

Nou gewoon net zoals je dat bij een meisje zegt? Alsof je geen vrienden kunt zijn met een jongen.

mn moeder weet niet dat ik ‘vrienden’ heb die jongens zijn, dus dan kijkt ze misschien raaar op (A)
of ze gaat gelijk iets denken,
maar oke, komt wel goed :'D

Volgens mij denken alle ouders in eerste instantie dat als je het vaak over een bepaalde jongen hebt of met hem afspreekt dat het meer is dan alleen vrienden, mijn ouders en van vriendinnen in ieder geval wel.

Als je het wat vaker doet en gewoon duidelijk bent dat het echt niet meer is, gaan ze het vanzelf wel begrijpen :slightly_smiling_face:

gewoon niks zeggen, en als ze hem zien die dag hem voorstellen; dit is dinges en we gaan boven film kijken fsoiets :wink: !

Ik zou me waarschijnlijk niet kunnen inhouden en tegen mijn moeder zeggen: ‘Waaah morgen komt de jongen die ik leuk vind langs!’ :stuck_out_tongue:

[ Naam persoon ] komt even langs morgen/zometeen (wanneer je dan ook hebt afgesproken)

Dat zeg ik xD

Wat een probleem. :woman_facepalming:

Dit topic deed me denken aan iets xD. Mijn moeder belde naar huis en ik zei zo ‘(naam jongen) blijft eten’ dus mijn moeder aan al haar collega’s vertellen dat ik een vriendje heb en dat ze die gaat ontmoeten…maar dat issie niet, hij zou ook niet op mij vallen, zeg maar.
Maarja, zeg het gewoon alsof het een meisje is, en dan als ze raar reageert zeg je gewoon dat hij een vriend is.

‘Mam… morgen komt xnaamx, we gaan film kijken.’
of
'Mam, morgen komt xnaamx, we gaan gezellig film kijken leuk hè :'D. Is niks bijzonders hoor ;] ’

(A)

zeg het iig ruim van te voren, -nu?-

dankjulliewel :bowing_man: