Jongen los laten?

hoi,
Een jongen heeft mij voor ongeveer een half jaar leuk gevonden, ik hem ook… iets langer. Ik merkte het ook wel aan hem. We waren op een dag alleen en ik vroeg of hij iemand leuk vond, eerst ontweek hij de vraag maar later zei die: ‘’ uhm deena ik vind jou leuk’’. Ik dus helemaal in de wolken, ik moest al weer weg en hij gaf mij een kusje op mijn voorhoofd. Paar weken erna waren we weer alleen en toen hebben we met elkaar gezoent/gevreeën. Hij was ervoor heel lief enzo, en het gebeurde gewoon. Ok… vakantie is dus begonnen en hij is naar zo’n feestje gegaan en heeft er met een meisje zelfs gezoent! Ik was er niet. Maar mijn vriendin vertelde dit. Nou goed… iedere andere vriendin vertelde mij dat ie me gebruikte enzo… ik geloof hun dus ook. Maar nadat ze al die dingen zeiden gaan ze lekker wel zelf met hem flirten. In iedergeval is mijn vraag: Moet ik hem loslaten, omdat hij met dat meisje heeft gezoent? Die jongen en ik hebben geen verkering of wat dan ook. En z’n vorige ex vertelde mij al dat als hij een meisje leuk vind, hij ineens veel sjans krijgt. Ze zei dat de meeste vriendinnen een beetje jaloers kunnen worden of dat hij zo zelfverzekerd wordt dat ie denkt dat hij nu echt de ‘‘man’’ is.

Ja… is het ook. Hij is altijd heel lief, maar ik weet dat ie ook heel lief is tegen andere.

Ik heb alleen uhm… een beetje heel erge ruzie met hem gemaakt. Dat komt omdat iedereen me aan praatte dat hij mij gebruikt en tegen iedereen zo doet. Mijn vriendinnen zeiden: Ja zo doet hij ook tegen ons maar wij gaan er niet op in. Terwijl ik dat grote onzin vind want hij ziet hun absoluut niet staan, dat hoor ik hem ook vaak tegen ze vrienden zeggen.

Volgens mij is het beter dat je ermee stopt, wil je niet gekwetst worden.

Maar ik vind hem heel erg leuk, en kan hem maar niet vergeten. Het voelt net alsof ik het onnodig heb verpest, ik ga ook meteen ruzie maken dan gewoon met hem te praten?