Jongen lijkt onbereikbaar

Hoi,

Ik werk dus al een tijdje met een jongen, en heb echt al die tijd al een zwak voor hem. We hebben eigenlijk nauwelijks met elkaar gewerkt en dus kenden we elkaar ook niet goed. Nu de laatste 3/4 weken werken we wel samen en vind ik hem steeds leuker, maar eigenlijk hebben we nog geen goed gesprek gehad. Het probleem is nu dat ik nog maar 4 weken blijf werken met hem, en hem dus ongeveer 4x zie aangezien we niet vaak samen werken. Hij heeft eigenlijk geen goed contact met (überhaupt) meiden in het bedrijf en ik vind het dus vreemd om mezelf aan hem op te dringen. Maar nu ik bijna weg ga bij mijn werk vind ik het oprecht jammer dat ik hem niet meer ga zien, maar ik denk niet ik nog iets kan opbouwen voor die 4x werken. Ik weet echt niet wat te doen, ik heb er echt meer moeite mee dat ik hem niet meer ga zien, terwijl ik normaal niet zo heel snel van slag raak van een jongen haha

Iemand tips?
x

Ik zou hem toch aanspreken onder het werk en gewoon een normaal gesprekje voeren.
Dan kun je hem bijvoorbeeld toevoegen op Facebook als hij weg is, anders is dat nogal vreemd als jullie nooit echt gepraat hebben.