jongen leuk

probleem; ik vind een jongen misschien wel leuk en ik zie hem vaak maar dat is op werk. en dan heb ik altijd oude kleren aan. als we bij iemand daarna gaan hangen kleedt ik me om maar in de tent kan dat dan niet en voel ik me onzeker
iemand tips ?

Ik snap het verband niet tussen dat je je omkleedt in een tent, en een jongen die je leuk vindt.

ik snap het niet? kan aan mij liggen…

Dit.
En anders vraag je even of ze weg kunnen gaan?

Huh?

Ik snap gewoon überhaupt niets van dat verhaal. Ik zou graag willen helpen, maar een iets duidelijker verhaal (en een correct gebruik van interpunctie) zijn hiervoor wel vereist.

ik snap het ook niet.

bedoel je dat je je niet op werk kan omkleden voordat jullie je daarna gaan hangen bij iemand? ga in een wc hok?

ik hoop dat ik het goed begrijp.

Volgens mij bedoelt ze dat ze op het werk oude kleren aanheeft en dat ze gezamenlijk moeten omkleden maar dat durft ze niet. Dus als ze erna nog naar een van de collega’s toegaan ze nog steeds haar oude kleren aanheeft aangezien ze zich niet durft om te kleden.
Ze vraagt dus aan ons tips zodat ze zich kan omkleden volgens mij…

En mijn antwoord: Kleed je om op de wc of ga even naar huis en kleed je daar om.

Dit is het duidelijkste topic ooit.

Dit is wat ik - na lang puzzelen - versta.

Probleem: Ik denk dat ik een jongen van mijn werk leuk vind. Daar loop ik altijd in oude kleren rond. Nadien wil ik me omkleden, maar dat gaat niet. Ik voel me onzeker omdat ik dan nog in die oude kleren moet rondlopen.

Klasse

spreek een x met hem af, niet op je werk en trek andere kleren aan waar je je wel zeker in voelt? (:

-