Jongen leuk vinden...hóe verder?

Het is dus zo dat ik al een tijdje een jongen héél erg leuk vind!
Op msn is het super gezellig en kunnen we uren kletsen over de meest stomme dingen.
Het is alleen wel zo dat ik altijd moet beginnen met het gesprek en dat irriteert me wel…1 keer is hij het gesprek begonnen om me te feliciteren, dat was dan wel weer lief.
Op school kan ik ook altijd lekker met 'm kletsen over vanalles, maar het blijft eigenlijk wel heel oppervlakkig.
Laatst probeerde ik wat piepkleine hints te geven(Heb jij die film op dvd? :open_mouth: Oh, die wil ik echt graag zien!), maar die lijkt die ook niet te snappen óf hij wou er gewoon niet op in gaan.
Nu heeft hij via, via gehoord dat ik hem leuk vind (hoorde ik van betrouwbare bron), maar hij begint er nooit over! En ik heb ook geen zin om er over te beginnen, want dan ben ik bang dat ik het super verknal of dat hij zegt dat hij me niet leuk vind.
Op school is hij de ene keer heel vrolijk tegen me en begint hij tegen me te praten ed. en de andere keer doet hij weer wat afstandelijk…
Ik ben ook bang dat ik me teveel opdring…:S
Hoe win ik hem voor me?

Nouja, misschien durft hij er niet over te beginnen :wink:
Jongens zijn niet altijd zo stoer als ze lijken :stuck_out_tongue:
Maar het is in ieder geval al goed dat je leuk met hem kan kletsen enzo!
En die hint van jou was een hele goeie zet, van die film ,
maar jongens snappen dat soort dingen heel vaak niet :stuck_out_tongue: Ik weet ook niet waarom…
Misschien moet het dan toch maar wat minder subtiel:
jij hebt toch die film thuis? wat te doen vanavond ? zullen we hem gaan kijken?
Want dat kan ook gewoon vriendschappelijk bedoeld zijn,
er hóeft niks achter te zitten!
en dan heb je stiekem toch een date geregeld :stuck_out_tongue:
succes in ieder geval!

Misschien moet je het er maar gewoon op wagen!
Dat ‘de ene keer blij- de andere keer afstandelijk’ hoeft nog niks te zeggen…
dat doen jongens wel vaker :wink:
Misschien wil hij ook wel niet opdringerig overkomen :stuck_out_tongue: Haha.

^Bedankt!
Alleen hoe moet ik daarover beginnen? Via msn, of in real life? En hóe?
En betekent het iets dat ik altijd de gesprekken moet beginnen op msn? Ook al zijn ze dan wel heel erg gezellig?
Want ik vind het altijd zo wanhopig staan als ik elke keer moet beginnen met een gesprek…

haha, ik las het, en toen moest ik denken aan de jongen die ik leuk vind, en toen kwam 'ie net online, toeval bestaat niet
whatever

wees blij, jullie hebben tenminste uren lange gesprekken op msn, en de ene keer wel en andere keer niet in real life, naja…
doe idd wat minder subtiel, jongens snappen dat echt nooit x’]
heb je zn nummer al? anders vraag je het hem, of viavia, en begin je wat te sms’en

1 keertje stuurde ik een keer naar een jongen <4-1
en toen stuurde hij terug <4-1?
en toen ik: it means i like you
en teon hij: woahh =$, i like you too
en toen was ik zo blij, en hij snapte mijn hints nooit, en toen ik het maar wat minder subtiel zei, snapte hij hem wel (A)
dat was trouwens niet degene die ik nu leuk vind

succes :wink:

Ik baal verschrikkelijk!
Vandaag hadden we het over een film en dat zijn vader hem ging downloaden.
Ik zei zo: Hmm, jammer dat mijn vader dat niet kan, want lijkt me vette film
Hij alleen: :stuck_out_tongue:
Dus ik deed er na lang twijfelen nog een schepje bovenop, dus ik zei voor de grap: ‘‘Nou…Omdat ik zo sociaal ben…Mag je wel een keertje komen kijken als mijn vader hem gedownload heeft’’ (ik zei dus wat hij moest zeggen!)
En toen had ik er spijt van en deed ik: hehe, nee hoor :stuck_out_tongue:
En het enige wat hij deed was: :stuck_out_tongue:
En toen zei die dat hij weer naar beneden ging en toen deed tie wel xx en een hartje…Ik zei alleen Doei
Maar ik was zo kwaad dat ik vijf minuten later aan m’n ex gevraagd heb of we een keertje naar de bios gingen, die zei natuurlijk meteen volmondig ja.
Heb ik ook weer spijt van…

haha ik had dat ook, toen ik het las dacht ik: that sounds like me! Hij weet wel dat ik hem leuk vind, alleen hij doet ‘gewoon’ aardig terug.
En inderdaad, niet alle jongens snappen altijd de hints. Ik zou gewoon nóg duidelijker zijn (en tja, sommigen snappen het pas als je met een bord voor hun kop staat met IK VIND JE LEUK, OKE?) dus ja denk dat je zelf initiatief moet nemen! Misschien gaat ie er niet op in, of wil hij niet. kan natuurlijk ook, maar wie niet waagt wie niet wint toch? Als je dat doet heb je tenminste zelf duidelijkheid. succes ermee!

misschien wist ie gewoon even niks te zeggen en antwoordde hij daarom maar met “:-P” vervolgens krijgt ie daar ook spijt van en eindigt hij met “xx (L)” ( jij zegt dan lekker bot “doei” terug… vervolgens spreek je weer iets af met je ex… tja dan zou ik idd spijt hebben ja…
Trouwens, de meeste jongens snappen geen hints… x’]

Als die die hint niet snapt, weet ik het ook niet meer hoor. Duidelijk kan volgens mij écht niet. I’m sure he’s not THAT stupid…Hij had makkelijk de kans kunnen pakken en zeggen: Nou, kom inderdaad een keer langs dan! Want ik ben heel sociaal :grinning:…iig zoiets. Ook als je verlegen bent kan je dat doen. En dat xx(L) stelt volgens mij niet veel bij hem voor. Heeft tie bijna altijd nog gedaan…
Hoe moet ik hem nou aanspreken als ik hem weer zie of spreek…
Gewoon hard to get (hoe?) of lekker luchtig houden…
Ohja…en dat afspreken met m’n ex is echt niet slim. Ik bedoelde het dan wel vriendschappelijk met hem, maar weet niet of hij dat ook vond (hij stelde voor daarna nog uit te gaan…) Dus dat moet ik wel even gaan afzeggen en eerlijk zeggen hoe het zat…

Up! ^^

Tja je kan ook nog gewoon letterlijk vragen of hij je leuk vindt, dan krijg je tenminste duidelijk antwoord en als hij je dan niet leuk vindt weet je het tenminste.

Hij kan dan natuurlijk ook zeggen dat hij je wel leuk vindt en voila: een happy end :couple_with_heart_woman_man: