jongen leren kennen via internet

Hoi meiden ik heb pas een jongen via praatanoniem leren kennen en vind hem wel leuk we hebben nu contact op kom wat denken jullie?

Ik denk dat je met zulke dingen altijd heel voorzichtig moet zijn, vooral als het tot een ontmoeting zou komen.

Denk dat het prima kan. Tegenwoordig met al die datingsites en tinder et cetera, dus eigenlijk doet iedereen het. Ik zou wel op een openbare plek afspreken.

Ja nou ik wou nog niet gaan afspreken kan foto’s uitwisselen kwaad
En als ik met hem ga afspreken weet ik niet waar iemand een idee

Op een station.

En wat ga je dan doen??

Interpunctie?
En zoals londencalling al zegt, spreek ergens in het openbaar af.

Praten kan geen kwaad, maar pas op ga hem niet zomaar leuk vinden als je nog niet zeker weet dat hij zich niet als iemand anders voor doet. Ga een keertje gezellig bellen of skypen!

Afspreken op het station en dan naar het centrum en ergens wat drinken in een cafe

ik heb ook een jongen ontmoet via een chatsite. er is niks mis mee zolang hij je nergens toe dwingt tot iets wat je niet wil. pas alleen op als je met hem zou afspreken, neem dan altijd iemand mee voor de zekerheid, zodat die jullie in de gaten kan houden.

Een keertje bellen of skypen is wel een goed idee

Ik zou eerder skypen, een vreemde man mijn nummer toe vertrouwen nee nee.

Skype is toch ook met je nummer

Hoe oud ben je?

17 bijna 18

^ oh ik vind je best jong overkomen en skype is niet met je nummer?
En je wilt toch wel eerst iemand zien voordat je je nummer geeft?

Je weet dat er gevaren zijn toch. Kijk je wel eens catfish? kan ook gewoon een vieze pedo zijn.
Ik zou eerst sowieso facebook etc uitwisselen en daarna skypen zodat je zijn gezicht kan zien.
Als je gaat afspreken gewoon in de stad doen en niet bij hem thuis.

Geen citaten alsjeblieft

Betekent gewoon dat iedereen het daar mee eens is. Het lijkt me ook het beste als je eerst zoveel mogelijk verschillend contact met hem hebt. Dus whatsapp, snapchat, fb en zeker en vooral skypen. Dan krijg je een totaal beeld van hem en als je hem dan nog eens live ziet op skype ben je net iets zekerder dat hij het is. Voor de rest idd dus afspreken op een openbare plaats door de dag en dan ga je ergens gezellig iets drinken. je kan best ook even op voorhand iemand iets laten weten. Vertel een vriend of vriendin waar je zit en laat deze eventueel telefonisch contact met je hebben tot je er zeker van bent dat je de juiste ontmoet waar je dus echt mee geskyped hebt.