Jongen leren kennen via internet

Hoi,

ik heb een jongen leren kennen via internet. Hij is 21 en ik vind hem echt leuk. We cammen bijna elke dag met elkaar en hij speelt dan liedjes op z’n gitaar voor mij enzo. Nu wil hij afspreken, maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen? Hij woont best dicht bij me en hij heeft vrienden op facebook die ook vrienden zijn met mijn nicht. En als we skypen praat hij wel tegen zijn ouders en z’n zusje, en op facebook heeft hij filmpjes van zichzelf met z’n zusje (ze coveren veel liedjes). Ik ben trouwens zelf 17. Help aub?

Bij twijfel nooit doen.
En als je wel gaat afspreken; op een openbare plaats, bijv. in het stadscentrum.

Dit dus!

1 internet blijft een gevaar wees alsjeblieft voorzichtig voor je eigen best wil
2 ik snap dat graag wilt afspreken maar er voordelen als nadelen.
mensen kunnen zich zo anders voor doen op internet.

als je wilt afspreken neem altijd iemand mee,en doe alsjeblieft in openbaar als niks is dan kan je altijd nog weg.

Ja ik heb hem al gezegd dat ik graag wil afspreken tijdens het uitgaan, dan zijn er veel mensen en dan zijn m’n vriendinnen er ook bij. En als ik hem dan toch niet zo leuk vind kan ik natuurlijk altijd nog vluchten haha. Hij wilde ook op m’n verjaardag komen maar dat vond ik niet zo’n goed idee, hij accepteert dat ook wel gewoon, hij gaat er niet over zeuren ofzo.

Ik kende mijn ex ook via internet, inderdaad op een openbare plaats afspreken en als je vriendinnen erbij zijn is het nog fijner.

Ja oke maar ik vind het zo belachelijk als ik moet zeggen dat ik hem via internet ken, like ik ben pas 17, dat klinkt echt alsof ik hopeloos ben ofzo haha. Mag ik vragen waarvan jij hem kent?

Ik heb dit ook een keer gedaan. Mijn ex (die ik ontmoet heb op het internet) kwam uit Eindhoven dus we spraken af op het station, lekker druk. Mijn beste vriendin ging met mij mee, en ging weer weg toen ik vond dat het wel oke was. Als je het eng vind zullen je vrienden het vast begrijpen. Doe niet iets waar van je spijt van zou krijgen. ;p

op mijn 17e leerde ik mijn ex ook via internet kennen… Als je gewoon goed uitkijkt en realistisch blijft kan het alleen maar leuk zijn!

Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen en we hebben 3 weken lang heel intensief contact gehad. Ik wist ook niet of ik hem kon vertrouwen(we hadden afgesproken samen naar het vuurwerk in scheveningen te gaan omdat hij daar vlak bij woont) dus ik zou naar hem toe komen en vanuit zijn huis zouden we dan naar scheveningen rijden waar hij een prive parkeerplaats had geregeld via zn broer(die is daar makelaar). Ik zag dat echt niet zitten, had ook fotos van zn vrienden gezien. Vertrouwde het echt niet. Ik moest naar ZIJN huis waar hij alleen woonde, daarna in ZIJN auto naar een PRIVE parkeergarage in scheveningen. Als ik weg zou willen zou ik eerste terug mee moeten naar zijn huis en vanuit daar kon ik pas naar huis in mijn eigen auto. Dus dat heb ik afgezegt. natuurlijk baalde hij als een stekker maar de week daarna vroeg ik of hij naar nijmegen kwam(daar woon ik dichtbij) en dat deed hij. We hebben een ontzettend leuke avond gehad en voelde me totaal niet bedreigd. De week daarna ben ik naar zijn huis gegaan.

Aw kijk dat is echt leuk! :bowing_man:
En hij is nu nog steeds je vriend?

ik heb 9 maanden met mijn vriend en ik woon in zuid limburg en hij bij rotterdam xd

Nou dat is zeker niet hopeloos hoor! Mijn ex-vriendje kende ik ook van internet. Ik was ook een jaar of 17 en hij ook net 20 of ergens die richting. Heb 9 maanden een goede relatie met hem gehad. M’n ouders en vrienden vonden het ook echt niet raar of gek.

Mijn voorkeur zou ook een openbare ruimte hebben. Vraag hem, zoals je zelf zegt, mee om uit te gaan. Je kunt altijd weg, er zijn veel mensen om je heen die je kunnen helpen mocht hij is proberen.

Je somt zelf al best veel argumenten op waarom de kans groot is dat die te vertrouwen is. Ik zal gewoon een keer met hem op een openbare plek afspreken. Laat je ouders en/of vriendinnen weten waar en met wie je bent, en anders neem je inderdaad maar gewoon een vriendin mee.

Wie niet waagt wie niet wint.

Ik heb ook een ex via internet leren kennen hoor! Is zo gek niet, ik ken best wat mensen die zo hun love of their lives hebben ontmoet.

Gewoon inderdaad iemand meenemen en in het openbaar afspreken de eerste keer. En je ziet snel genoeg of iemand eerlijk is. Maar dat hij je niet pushed of zeurt is een mooi teken vind ik. :slightly_smiling_face:

Succes en veel plezier ^^

Hm ja oke. Ja het is niet echt dat hij zeurt ofzo, maar hij vraagt wel vaak wanneer we nou iets gaan afspreken…

Als je twijfelt over of je hem wel helemaal kunt vertrouwen: niet doen.
Als je zeker weet dat je hem kunt vertrouwen: wel doen.

Mijn tips zijn:
-ga nooit alleen (of in ieder geval niet op een plek waar jullie alleen zijn).
-spreek af op een neutrale plek.
-zorg ervoor dat er altijd mensen in de omgeving zijn zodat hij geen gekke dingen kan doen.
-mijn favoriete plek is midden in de stad (voor de eerste meeting), daar is genoeg te doen en zijn heel veel mensen. Vooral afspreken op centraal station werkt voor mij erg prettig.

Ik was 14 toen ik mijn eerste vriendje leerde kennen. Dat was ook op internet. 17 bij de 2e (nu m’n beste vriend), weer via internet. Ik vind het dus niet zo heel raar.

Neem gewoon een vriendin mee en ga zoals veel mensen hier zeggen naar een openbare plek (: