Jongen laat mij niet met rust.

Halloo allemaal!
Ik wil graag jullie advies over iets hebben. Het verhaal begon allemaal vlak na mijn examens, ik ging met 5 vriendinnen op examenreis. In het hotel raakten we al gauw aan de praat met een groep jongens waar we het heel gezellig mee hadden, zij bleken met zo ongeveer de hele klas op reis te zijn, maar ze hadden wel apart geboekt dus aparte hotels.

Op een avond gingen we met dat groepje jongens van ons hotel mee om wat drankjes te doen op een terras vlakbij het uitgaansgebied. Op dat terras bleken toen ook klasgenoten van de jongens uit ons hotel te zitten. Één van die klasgenoten, een jongen, ik noem hem even S, kwam met mij praten. Het was gewoon gezellig, maar aangezien ik een vriend heb heb ik S al gauw duidelijk gemaakt dat ik slechts wilde praten omdat ik thuis een vriend had. Dit vond hij niet erg en we hebben echt heel gezellig en goed kunnen praten. Het leek alsof we al heel lang bevriend waren en hij heeft me heel wat persoonlijke dingen verteld en ik ook een paar persoonlijke dingen, waar ik mee zat, aan hem. Zo vertelde ik dat het de laatste tijd niet zo goed ging met mijn vriend (ik vertelde dit omdat ik me kut voelde omdat mijn vriend juist een bot smsje naar me had verstuurd). Het was gewoon fijn om daar even over gepraat te hebben.

Op een gegeven moment wilde iedereen wel naar een club, die daar zat, om echt uit te gaan. Ik was ontzettend moe(/brak van de vorige nacht) en was nogal nuchter dus had geen zin om met mijn dronken vriendinnen mee te gaan dus ik vertelde dat ik vast terug naar het hotel ging om te gaan slapen. S wilde wel met mij meelopen naar het hotel zodat ik niet als meisje alleen terug hoefde te lopen. Toen kwamen er al een beetje opmerkingen van zijn vrienden van: ‘Oeh, S blijf je daar ook slapen? Of kom je zo nog terug?’. Op dat moment dat die opmerkingen kwamen had ik al een beetje zoiets van: okeee, hij verwacht er hopelijk niks van? Gelukkig zei toen een vriendin van me dat zij ook graag vast naar het hotel wilde dus zij liep ook met ons mee terug naar het hotel. Bij het hotel aangekomen gaf mijn vriendin hem een knuffel om te bedanken, en ik deed hetzelfde. Terwijl ik hem een knuffel gaf, gaf hij mij een kus op mijn wang dit deed hij bij mijn vriendin niet, maargoed wij kenden elkaar na die avond ook wel wat beter dus ik vond het wel oke.

De volgende dag kreeg ik een smsje van S, hij bleek aan 1 van mijn vriendinnen die nog wel uit was (hij was na ons te hebben ‘thuis’ gebracht weer teruggegaan naar het uitgaansgebied) mijn nummer te hebben gevraagd en zij had mijn nummer gegeven. Dit nam ik haar ook niet kwalijk hoor, want ik vond S heel aardig. In het smsje stond dat hij het heel erg gezellig had gevonden en hoopte me die dag nog te zien. Ik had hier niet op geantwoord, gewoon uit luiheid en ik wist dat we diezelfde avond met dezelfde groep weer naar dat terras zouden gaan.
Overdag hoorde ik van 1 van de jongens uit ons hotel dat S aan hem had verteld dat S en ik bijna gezoend hadden nadat hij ons naar het hotel had gebracht. Op dat moment dacht ik echt: huh wat haalt hij zich echt in zijn hoofd? 's Avonds heb ik aan S gevraagd waarom hij dat had verzonnen, toen ontkende hij het en zei hij dat hij misschien een beetje veel drank op had. Ik vond S die avond al een stuk anders, dus ik praatte niet echt veel meer met hem.
Later die nacht kwam ik hem weer in een bar tegen, ik was mijn vriendinnen kwijt dus ik bleef even bij hem. We hebben toen samen een drankje gedaan en opeens probeerde hij me te zoenen, ik heb dit afgehouden en gezegd dat ik thuis een vriend had.

De volgende dag kreeg ik weer een slijmerige smsje, hoe leuk ik was blabla. Ik heb hem gesmst dat er zoveel meisjes rond liepen tijdens uitgaan en waarom hij niet daarin moeite ging steken ipv een bezet meisje en nog iets dat ik hem wel gewoon aardig vond om mee te praten maar niet meer. Hij had hier niet op geantwoord en de dagen daarna tijdens het uitgaan 's avonds kwam hij nog wel eens naar me toe om te vragen waarom hij me zo weinig zag (ik liep vaak weg als hij er ook bij kwam) en dat hij dat jammer vond. Nouja goed, zijn vakantie was over en hij ging weer naar huis.

Toen ik ook weer thuis was begon hij op whatsapp of ik goed thuis was gekomen, of ik het nog leuk had gehad enzovoort en daarna zei hij dat hij me miste en of ik een keer af wilde spreken (we wonen 1,5 met de trein uit elkaar). Ik heb hem nóg een keer gezegd dat ik een vriend had. Hij bleef maar door zeiken, dus toen besloot ik hem te blokkeren op whatsapp. Ik had niet echt last meer van hem, totdat ik een berichtje op whatsapp kreeg van een nummer dat ik niet kende. Ik vroeg wiens nummer dat was en hij vertelde dat hij S was met de mobiel van zijn broetje, en dat op de een of andere manier zijn eigen telefoon niet meer berichtjes naar mij kon sturen (goh gek hè, als je geblokkeerd bent). Ik heb niet meer geantwoord. Vervolgens vond hij me op facebook en ook zo ging hij me berichtjes sturen (ik had hem niet geaccepteerd als vriend), dus ook daar blokkeerde ik hem omdat het gewoon irritant werd.

Na een maand geen last mee van hem te hebben gehad, vroeg vandaag een vriendin van mij: Huh heb jij met S gezoend op vakantie? Ik zei haar van niet en vroeg hoe ze erbij kwam. Ze bleek het gehoord te hebben van 1 van de jongens uit ons hotel waar we mee omgingen, een klasgenoot van S dus. S had aan deze jongen gezegd dat wij gezoend hadden en ik nu vaag deed. Ik ben echt ontzettend kwaad dat hij dit durft te verzinnen dus ik heb zin om hem daarop aan te spreken, maar aan de andere kant kan ik het ook laten en hem geen aandacht meer geven.

Wat vinden jullie?

Korte samenvatting:
Op examenreis een jongen ontmoet, maar ik heb een vriend dus dit heb ik hem gauw duidelijk gemaakt en we hebben alleen gepraat. Hij begon mij berichtjes te sturen over hoe leuk ik was en hoe erg hij me miste. Ik heb dit genegeerd en hem uiteindelijk geblokkeerd (via whatsapp en facebook). Nu heeft hij verzonnen dat hij met mij heeft gezoend. Ik ben zó boos over deze leugen en vind het echt niet kunnen. Ik wil hem dit graag duidelijk maken, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om hem aandacht te geven. Wat vinden jullie?

Nee laat het zo

Geen aandacht geven en het zo laten, anders lok je nog veel meer uit. Wat een kneus trouwens

Ja vooral dit ja! Beter dat je vriend dit eerst van jou hoort.

Dit!
Eerst dit doen jaa.