Jongen laat me in een keer vallen

hee, zoals de titel al zegt k had een hele leuke jongen
waar k een beetje mee scharrelde k heb vorige week by hem
en nog een paar vrienden van mij en hem geslapen was echt heel
leuk en vond daarna nog leuker en hy volgens mij ook
maar donderdag was het in een keer mis toen vroeg k aan
hem op msn dat hy me leuk vond omdat ie wel met me ging enzo
en ik wou duidelijkheid maar toen zei die k weet het niet en ik wil vrijgezel
blijfen en zie je meer als een goede vriendin :S maar woensdag was ie nog heel anders en zaterdag kon ie niet van me afblijfen en wou ie ook naast me slapen :S maar die donderdag waren we ook naar een cursus geweest en daar waren van die meiden die vet met hem zaten te flirten zou het door hun komen dat ie nu zo doet want hy wil ook niet meer afspreken echt helemaal niks wil die hy wil ook niet meer op myn party komen :S nouu als vriend kom je toch myn andere jongens vrienden kom toch ook :blush: iemand idee wat k nu moet doen? xxx

iemand :blush: upp

Misschien wilt die je niet?

hem vergeten? xD
t is wel duidelijk toch zo…
zoek gewoon een ander :slightly_smiling_face:

Ik denk,
Dat hij je wel leuk vond… maar niet meer als een skarrel.
Dat jij liever vrijgezel blijft…
Dan dat ie zich alleen maar aan jou hecht.

Wel lullig van hem, maar dat is denk ik wel beter dat dat als je iets met hem hebt dat ie er dan met een ander vandoorgaat.

Ik denk dat het zo zit.

1. Hij wil vrijgezel blijven (waarschijnlijk wil hij graag nog genieten van de aandacht van meiden etc, zonder een echte relatie die daarbij in de weg zit)
  2. Hij weet dat jij hem ziet zitten, waardoor hij afstand wil nemen omdat hij niet wilt dat je je aan hem gaat binden
  3. Hij vond kennelijk je aandacht erg leuk en deed het terug, maar niet zozeer met bijbedoelingen

tja… het is lullig… =[