Jongen kleiner dan mij.

Wat vinden jullie van als een jongen kleiner is dan jou?
Kan dat wel?
Please advies.

(kleiner qua grootte niet leeftijd)

waarom zou dat niet kunnen, zou je je daar nog echt tegen door laten houden omdat ie mischien wat kleiner is? xD who cares

Als je echt om elkaar geeft, maakt het helemaal niets uit.

Kleiner dan ik, kleiner dan jij.
Maargoed, ik heb er zelf geen ervaring mee, ik ben namelijk zelf nogal ieniemienie, maar wat mij betreft zou dat best moeten kunnen.

Zelf zou ik liever niet met iemand gaan die kleiner dan ik is. Maar dit is voor iedereen verschillend.

Als jij het niet erg vindt, dan is het geen probleem.

JA HET KAN

Nee kan echt niet joh, stel dat je een leuke jongen tegenkomt die kleiner dan jou is. Ja, dan zou die imperfectie van zijn lengte wel allesbeslissend kunnen zijn.

Natuurlijk maakt dat niet uit.

Tuurlijk kan dat, als je elkaar leuk vindt maakt je lengte toch niks uit?

een vriendin van me heeft het uitgemaakt omdat hij kleiner was dat zij -.- dat vond ik nogal overdreven. Maar opzich vind ik het wel leuker als hij groter is :grinning: Maar als hij hartstikke leuk is enzo, vind ik het prima.

Ik wil zelf dat een jongen langer dan mij is. Heeft te maken met de natuur en het feit dat ik lekker ouderwets ben. Wil het idee hebben dat hij mij kan beschermen, en niet dat ik voor hem moet gaan staan met een knuppel als er iemand bij ons zou inbreken later.

Als jij gelukkig wordt van een kleine jongen moet je jezelf vooral gelukkig maken.

Dat kan toch gewoon als je elkaar echt leuk vind? Het gaat er meer om dat je qua gedachten en dingen even ver bent ontwikkeld en dingen kunt delen i.p.v. lengte, lijkt mij.

Ik ben 1.80 en m’n vriend is 1.74
En we zijn al bijna 10 maanden gelukkig (:

offtopic jongen kleiner dan ik (ben)

Mijn vriend is ongeveer 1cm langer, hij mag wel iets langer van mij maar verder maakt het me echt totaal niet uit. Ik doe geen hakken aan, ik ben trouwens ook best lang. 173/174 en hij dus 175

het kan wel, maar ik zou het persoonlijk niet fijn vinden. even groot is oke. ik heb het liefst iemand die groter is.

ik zelf zou het niet kunnen, want ik ben zelf best wel heel erg lang. En ik kijk liever omhoog dan omlaag haha

Ik ben even groot als mn vriendje :blush: (beide best klein)
Maar ik heb soms wel hakken aan dan ben ik wat groter maarja boeiend…

Hahahaha hierom moest ik serieus keihard lachen.
OT: Zou het zelf niks vinden, maar natuurlijk kan het gewoon. Als je maar van elkaar houdt.

Ik zou dat niet kunnen maar ben ook best klein en zowat elke jongen is groter haha.
Maar als je om elkaar geeft maakt het toch helemaal niet uit ?
Ken genoeg meisjes waarvan de jongen groter is.