jongen kiezen altijd voor haar

Als ik uitga stappen jongens altijd af op één vriendin. Echt elke jongen. Zaterdag kwam er zelf eentje naar me toe of ik hem kon helpen om met haar te zoenen, ze heeft een namelijk een relatie, maar die jongen zegt zelfs ik hoop dat ze voor mij kiest. En nee dit gebeurd niet 1x op een avond, maar echt gewoon 10 x. Ze willen haar nummer, willen met haar op de foto, blijven rond haar hangen, willen met haar date ook al heeft ze een vriend, missen de trein om nog langer bij haar te zjn terwijl ze haar nog niet eens een uur kennen, zijn blij dat ze nog net iets langer blijven omdat ze anders haar niet tegen waren gekomen.

Ik gun haar die aandacht zeker en ik hoef het zelf ook echt niet elke avond ik ga tenslotte uit met mijn vriendinnen. Maar ik merk dat ik er zelfverzekerder door word als ik wel die aandacht krijg en dat ik de avond zelfs leuker vind als ik aandacht heb gehad. Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het gaat maar niet over. Er komt zelfs jaloezie omhoog dit is het laatste wat ik wil naar een goede vriendin. Maar ik zou het leuk vinden als jongens ook weer eens een x op mij afstapte ook al is zei erbij. Zelf probeer ik er niet op te letten, zelf vrolijk te zijn en gewoon bezig te zijn met andere vriendinnen.

Sommige denken miss dat ik me aanstel, maar ik meen het best serieus dat het gewoon niet leuk meer is. Ik weet ook niet waarom ik me er zo druk om maak, op de avond zelf ga ik me daardoor niet mooier om voelen, maar ben ik volgende dag weer thuis dan voel ik me niet lelijk ofzo over het algemeen voel ik me gewoon zeker van mezelf alleen na zo’n avond is het dan minder en van binnen voel ik me dan gewoon minder ofzo, zit ook met haar in de klas en ook reis altijd samen met haar, ook dan is het precies hetzelfde, alle ogen glijden naar haar toe.

Wat kan ik hier aan doen? Ik wil hier echt van af.

Ooit komt er een jongen die voor jou kiest en niet voor haar.

ben benieuwd hoe ze er uit ziet haha :’)

Maar als zij een vriend heeft, waarom stopt ze dan bij ‘‘elke’’ jongen die haar aanspreekt & haar aandacht geeft? als een jongens mij elke keer aanspreken bij het stappen loop ik gewoon door. buttt that’s me

Misschien kun je proberen wat vaker uit te gaan met andere vriendinnen? Die er ongeveer even knap uitzien als jij, of in ieder geval minder knap dan deze vriendin, zodat je niet het gevoel hebt boven je vriendin te worden gekozen alleen maar door haar uiterlijk.

bedankt voor jullie advies, en lief dat jullie zeggen ooit kiest er een jongen voor mij. maar dat helpt voor nu niet;x
wat kan ik er zelf aan doen?

Als je er iets aan wil doen moet je maar niet met haar uitgaan, maar aangezien ze je vriendin is zal dat waarschijnlijk ook geen oplossing zijn. Net als wat iedereen zegt, niet iedere jongen ziet alleen haar staan, ook al lijkt dat nu wel. Misschien moet je vriendin ook duidelijk maken dat die jongens niet zo moeten slijmen aangezien ze een vriend heeft? Lijkt me niet dat je allemaal verliefde jongetjes om je heen wil als je een relatie hebt…

Af en toe met haar en af en toe zonder haar uitgaan? Als dat tenminste kan…

Ik kan best begrijpen dat het je misschien wat onzekerder maakt. En dat je dan denkt van he, wanneer komt er nu een leuke jongen naar mij toe die even een leuk praatje maakt om wie ik ben en niet om het meisje dat naast me staat.
Je prima zoals je bent, en zoals ze hieroven zeggen; er komt wel een jongen die jou leuk vindt en niet jouw vriendin.
Misschien wel beter dat je niet telkens van zulke irritante jongens om je heen hebt, voor 1 keer is leuk maar niet elke keer lijkt me, als het echt zo erg is als jij beschrijft in je topicpost.

Volgende keer moet ze gewoon d’r vriend maar meenemen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

oke nu voel ik mij stom…
ik dacht dus dat je bedoelde: jongens kiezen voor haar. Haar wat dus op je hoofd groeit :flushed: :hammer:

Story of my life dit, haha.
Vind het knap dat je daar niet onzeker van wordt!

Je kan er eigenlijk niks aan doen, alleen wachten tot zij een keer niet meegaat. Je kan zelf wel op jongens afstappen, dat vinden jongens meestal wel leuk schijnt.

haha geniaal

Dus ik kan je tips geven, maar ik heb ze niet. Maar zo heb je iig iemand die deelt in je leed whaha. gedeelde smart is halve smart :beer:

Hmm ben vergeten waar maar ik keek een keer een film waarin er een theorie werd uit gelegd waarom je beter die persoon die naast zo’n aandachtstrekpersoon staat kunt zijn zegmaar.

Anyway, het klinkt stom, maar misschien is het ook niet chill om echt álle aandacht te krijgen, als haar zijnde.

Oke hier heb je verder niet zoveel aan, sorry!
Alleen: maak je geen zorgen, de jongens die jou leuk vinden stappen gewoon misschien niet direct op je af, maar ze zijn er wel.

Weetje wat ik heb , ik herken mezelf totaal in dit verhaal.
Ook ik heb een hele goede vriendin die alle aandacht kreeg tijdens het uitgaan. Telkens als ik met haar uitging begon ik me ook erg onzeker te voelen. Ik vertelde dit tegen mijn andere vriendinnen en zij gaven me een paar tips.

Ze zeiden tegen mij dat ik me niet zo druk moest maken maar vooral veel plezier moest maken. Het is vooral belangrijk dat je plezier en zelfverzekerdheid uitstraalt. Dat vinden jongens erg leuk aan een meisje :slightly_smiling_face:

meid maak je niet te druk ga lekker op stap en die jongens komen van zelf :slightly_smiling_face:

Bewijst maar weer dat jongens vaak niet verder kijken… Zij mag dan mooi zijn van buiten, maar wie weet hoeveel mooier jij van binnen bent =). Je moet in jezelf geloven, en vooral in je innerlijk. Een jongen die verder kijkt dan het uiterlijk, is een jongen die 't zeker waard is. Dat is de jongen waar jij naar op zoek bent, en die komt vroeg of laat om het hoekje kijken! Geduld.

goede tips meiden thxx!