- Ja dat kan altijd
- Ja maar niet naar 1 jaar
- Nee die kans is niet
- Nee dat kan niet
0 stemmers
Hallo ik ben een meisje van 16 en ik zit met toch wel een dilemma
Ik zit bij een jongen in de klas waar ik elke dag mee whatsapp maar nog nooit in het echt lang heb gesproken. Hij is helemaal verliefd op me en denkt de hele dag aan me (zegt hij). Ik daarintegen zag het lange tijd als vriendschap maar ben toch meer voor hem gaan voelen en denk ook best veel aan hem ,maar ik ben niet verliefd. Het is overigens wel een jongen wat alles heeft wat ik in een man zoek. Dit heb ik ook tegen hem gezegd.
Nu komt het probleem, ik heb dit dus tegen hem gezegd maar een paar dagen later werd ik voor het eerst aangesproken door een jongen toen ik ben vriendinnen uit eten ging (ik ben heel onzeker), en hebben we een tijdje gepraat. Nu voel ik gelijk een soort van verliefdheid bij hem, maar ik heb helemaal niks geen gegevens van die jongen en ken hem dus verder ook niet.
Ik heb het die vriend van mij verteld en hij snapte er niks van. Hoe kan ik nu naar 1 gesprek verliefdheid
voor iemand voelen?? terwijl die andere jongen mij super leuk vind. We gaan binnenkort wel een keer wat afspreken en ik heb hem gezegd dat hij maar moet laten zien dat hij de juiste man voor me is.
We zijn allebei onzeker (lees afwachtend) gaat dit wel samen in een relatie? of kun je dit ook opvatten als een plus punt?