jongen is leuk, maar wat nu?

Ik begin een jongen van mijn school best wel leuk te vinden. Hij heeft zijn kluisje boven mijn kluisje en is behoorlijk knap. Sinds ik op deze school zit is hij me al opgevallen (ik kwam pas in de 4e naar deze school), maar ik heb er nooit werk van gemaakt omdat ik altijd wel met een andere jongen “bezig” was.

Nu viel het me de laatste tijd op dat hij best vaak naar me kijkt. En ik kijk ook naar hem terug maar daar houd het dan ook op. Het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik in contact met hem kan komen. Ik heb wel een vriendin die bij hem in de klas zit, maar ik durf haar niet in vertrouwen te nemen. En de kans dat hij het initiatief neemt is heel klein. Hij is namelijk wel heel populair en onder zijn vrienden is hij ook erg “aanwezig”, maar als het over meisjes gaat heb ik het gevoel dat hij niet echt weet wat hij moet doen, dan is hij heel stilletjes en verlegen.

Dus wie kan me helpen? tips aub :cold_sweat:

Als je de zoekfunctie gebruikt staan er wel wat tips.
Maar ik zou denk ik gewoon die vriendin in vertrouwen nemen.

Begin een praatje met hem :stuck_out_tongue:
Ik praat ook altijd met de mensen die een kluisje om mij heen hebben
En anders die vriendin in vertrouwen nemen…

Als zijn kluisje boven jouw kluisje is, dan kun je toch gewoon een keer een gesprekje aankopen, als jullie allebei bij jullie kluisjes zijn :slightly_smiling_face:

heeft hij misschien hyves?
Daarop kan je hem leren kennen
en daarna e-mailadres vragen en chatten
En dan ken je hem ‘goed’ genoeg om hem aan tespreken voor een ‘gesprek’
En zeker hallo of hoi ofzo zeggen als je hem tegen komt ,niet alleen aankijken,ook lachen naar hem enzo

bedankt voor de tips, het is alleen zo dat als ik hem leuk vind gelijk de hele school het weet. Hij sport namelijk op een heel hoog niveau net als al zijn vrienden, en hun groep is nogal populair. Elke roddel over hun met een meisje weten niet alleen de hele school maar ook de hele stad en de dorpen eromheen. En ieder meisje die met zo’n jongen iets heeft wordt nogal na gestaard. Vandaar dat ik nu een beetje bang ben om iets te ondernemen :stuck_out_tongue:

Praatje met hem aanknopen gaat ook een beetje moeilijk, omdat onze school gangen altijd bombol zijn en het is er nog al luidruchtig. Kan meestal amper bij mij kluis komen xD.

Dan moet ik denk ik toch maar die vriendin in vertrouwen nemen xD

ja ik heb hem net gevonden op hyves, ga hem meteen toevoegen :slightly_smiling_face:
tnx!

stoot tegen zijn kluisdeurtje aan als die open staat, misschien vraagtie wel iets van ‘gaat het?’ als je au zegt :stuck_out_tongue:

Jaa! dat is een goed idee dankje!

Je hebt sowieso best wel reden om hem een keer aan te spreken als zn kluisje boven die van jou is…

slimmm dat van hyves!
ga gewoon een x me hem praten op hyves en vraag zo z’n msn ofzo?

tnx allemaal, morgen zie ik hem weer :slightly_smiling_face:

Plak een briefje op zn kluisje of schuif hem er doorheen met een sarcastisch, humoristisch zinnetje.
Met als afzender: je onderbuurvrouw

ja dat is leuk! dat moet je doen!

omg, dat zou ik echt nooit durven xD

Haha, leuk dit! Wel een beetje vervelend dat hij zo populair is, want dat maakt het alleen maar enger. Ik weet niet zo goed wat je kunt doen naast de tips die zijn gegeven, dus eigenlijk is dit een nutteloos bericht haha.

hihi, ja idd het is zo eng omdat hij zoo populair is :S

Aah joh, soms moet je iets doen wat je eng vindt op dat gebied.
Je kan beter doen en later zeggen: dat heb ik mooi gedaan!
Dan achteraf zeggen: had ik het maar gedaan…
Al zijn er grenzen en als je echt niet durft houdt het op.

vriendin hoeft het toch niet perse te weten ?
gewoon beginnen met een praatje
van schiet is op, ik wil ook bij me kluisje :slightly_smiling_face:
niet op zo’n bitchy manier natuurlijk

Weetje ik vind nu ook iemand leuk die ik eigenlijk boven mijn stand vind (hij is echt goddamn pretty). Of hij populair is, weet ik niet, maar bij de meisjes wel ). Maar toch lijkt hij echt geinteresseerd in me te zijn, dus ik zou het gewoon proberen. Ik zou dat briefje doen, wat hierboven is gezegd. Dat is echt geniaal.