jongen in de winkel

heemeiden, ik wou even advies vragen. ik liep vandaag in een winkel en toen zag ik een jongen, die viel me al eerder op aangezien hij vet vaak kijkt ed. en vandaag moest ik wat halen en ik zag hem lopen en hij keek de hele tijd, en hij moest werken. dus ik ben nog wel 3x in de winkel geweest, ik dacht gewoon een beetje op te vallen. en op het einde toen zat hij opeens achter de kassa dus ik vroeg heel bij de hand of hij kon wisselen enzo. ik vind hem niet leuk, hij is me alleen opgevallen, wie weet of ik hem leuk ga vinden, maar hebben jullie tips?

Waar voor wil je tips hebben als je hem niet leuk vind? Ik kan je geen tips geven over hoe je hem leuk moet gaan vinden.

nee maar, ik ken hem ook niet lang genoeg om hem leuk te vinden ik bedoel meer om met hem in contact te komen of iets dergelijks, of om meer op te vallen zodat hij misschien een keer iets zegt.

Was er geen vonk hihi?
dan hou je misschien van z’n aandacht?

Gewoon naar binnen en een praat maken als dat kan ofzo (:
Of je vraagt gewoon zn nummer.

Maar t kan toch ook gewoon zijn dat hij, omdat hij daar werkt, je in de gaten houdt of je wat jat (maar lijkt me niet haha) of dat hij je kan zien als je een vraag hebt zodat hij je kan helpen?

uh
vraag om zn msn/facebook/hyves?

Hoezo moet híj je aanspreken?
als jij het niet durft, hoezo zou hij dan wel?

ik ben zooooooooooooó verlegen,
daarom vraag ik hier advies, anders niet hihi (:

Misschien is hij ook verlegen en kijkt ie daarom alleen maar naar je xd?

• maar wat kan ik doen om meer op te vallen zegmaar?

veel oogcontact maken enzo. veel bij hem zijn.

Maak gewoon eens een praatje met hem… En geen openingszinnen graag, als een jongen dat bij mij zou doen zou ik spontaan wegrennen, ook al lijkt hij me aardig.
En gewoon een beetje flirten ondertussen, vaak naar die winkel gaan. Natuurlijk niet elke dag, maar sowieso eens in de week.

Heeft hij een naamplaatje op zijn winkel uniform? (kun je hem opzoeken op hyves of facebook)

als hij werkt iets vragen over een product en dan heel stiekem een gesprek starten

ik zou dat niet gaan doen. da’s een beetje easy to get!
ik zou gewoon vragen om advies (als hij in een kleding/schoenenwinkel loopt) of in de supermarkt vragen waar iets ligt en spontaan zijn (vallen jongens op).
ik zou niet vaak naar de winkel gaan, bijv. de 1e week een keer, de 2e week een keer, dan een week niet en dan weer wel. anders valt t een beetje op.
kzou ook niet zn nummer gaan vragen meteen de eerste keer dat je m ziet misschien schrikt het af.

heb namelijk hetzelfde, werkt een hele knappe jongen bij de scapino. afgelopen zaterdag had ik een filmscene-moment met m, we knalden bijna tegen elkaar op, stonden vlak bij elkaar, stonden een paar secondes stil en toen “oh sorry” balbla. hij was echt heeeel mooi. mn vriendin kent hem, dus ze had zn hyves gestuurd. uiteraard was ik niet van plan om m toe te voegen, maar gewoon even kijken, en hij heeft dus een vriendin. dus verwacht iig niet teveel, anders kan t tegenvallen! niet dat het bij mij tegenviel, maar was wel blij dat ik niet met m had geflirt.

Zo erg hoef je er nou ook weer niet over na te denken… Voor je 't weet, gaat het gewoon vanzelf. Dus als jij nou de eerste stap zet, komt de rest vanzelf. Of jullie krijgen niets, maar dan heb je het tenminste geprobeerd.