Jongen in de trein

Hoi, ik heb nog nooit met een jongen gedate. Ik ben laatst in de trein een jongen tegen gekomen en hij keek heel erg naar me. Kort daarna ben ik hem tegen gekomen op m’n werk (ik zat achter de kassa, hij kwam iets betalen alleen jammer genoeg net bij een andere kassa), waarbij ik weer het gevoel had dat hij naar me keek. Daarna ben ik hem nog 2 keer tegen gekomen in de trein en ik weet dat we maandag ochtend steeds dezelfde trein hebben. Ik wil hem echt leren kennen maar ik ben ongelofelijk bang dat ik een verkeerde interpratie heb van zijn ‘kijkgedrag’. Daarnaast ben ik echt super awkward en kan ik niet omgaan met jongen dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik heb geen gegevens van hem, dus ik kan hem niet opzoeken op facebook. Moet ik wel flirten of afwachten?:face_with_raised_eyebrow:

Flirten!!!
Ik koos namelijk zelf voor afwachten, en dat was (tot nu toe) de grootste fout van mijn leven.
Want op een dag is het te laat…
Pak je kans nu het nog kan. En als je merkt dat hij je niet leuk vindt (wat waarschijnlijk niet zo is), heb je het in ieder geval geprobeerd!! Het is net als het gezegde ‘We hebben meer spijt van de dingen die we niet gedaan hebben, dan van de dingen die we wel gedaan hebben.’ En het is echt zo! Geloof me, ik spreek uit ervaring. :slightly_smiling_face:<3
xxx K

Ga gewoon eens naast hem zeggen en begin een gesprek. Je hoeft niet meteen super veel te flirten, probeer in ieder geval een keer met hem te praten. Als hij dan de volgende keer in de trein naar jou toe komt, dan weet je dat je goed zit :slightly_smiling_face:

Ja, of als je de trein instapt en hem ziet zitten, gewoon langs gaan zitten en een casual gesprek over ‘hoe je je gehaast hebt’ of ‘welk weer het is’ beginnen. Vandaaruit gewoon verder kijken hoe het loopt.

Je kan een oproepje zetten op treinflirt.nl? Misschien leest ie het wel en dan kun je om z’n nummer vragen.

Ik vind praten juist al heeel wat… hoe begin ik ooit het gesprek??

Het probleem is telkens dat ik hem heel kort tegen kom. De alle eerste keer was toen ik de trein uitliep en de deur voor hem open hielt, daarna wachtte ik op m’n bus en liep hij langs. De tweede keer dus op m’n werk. Derde keer zat ik al in de trein en liep hij door de coupe heen op zoek naar een plekje en de laatste keer stond ik te wachten op het trappetje in de trein om uit te stappen en stond hij in dat middenstuk. Hij was de afgelopen 2 keren ook met een vriend (op maandag ochtend). Hoe ga ik ooit een gesprek met hem beginnen?

De volgende keer dat je hem ziet zal ik als ik jou was naar hem glimlachen en zelfs misschien hoi te zeggen !