Jongen in de supermarkt

Hoi meiden,

afgelopen zaterdag (20 juni) is er nogal iets aparts gebeurd, nou ja ik vind het apart.

Ik was in de Albert Heijn in Amsterdam om eten te halen (logisch), dus ik loop hartstikke normaal door de winkel en op een gegeven moment sta ik stil achter mijn karretje. Opeens kwam er een jongen langs lopen en zei hallo, waarop ik natuurlijk gewoon hallo terug beantwoord. Hij liep een stukje door en kwam toen naast me staan en vroeg: "Heb je een vriendje?’’. Daardoor was ik al een beetje verbaast, maar omdat ik snel reactie moest geven en bang was voor wat er zou gebeuren als ik nee zou zeggen, zei ik ja. Daarna vroeg hij hoe oud ik was, waarop ik gewoon antwoordde en daarna de hoek om ging. Hij kwam achter me aan en zei dat hij ook zo oud was. Vervolgens vroeg hij nog iets, volgens mij of ik facebook had. Ik dacht dat het een grap was ofzo omdat ik nog nooit zo opeens ben aangesproken door een jongen (waarbij diegene ook nog achter me aan liep), daarom zei ik tegen hem: “Is dit een challenge ofzo?”. Hij begreep me niet dus ik zei nog van “Zo’n challenge van youtube, weet je wel?”, waarop hij antwoordde “Oh nee nee, dit is geen challenge.” Zoals ik al zei dacht ik dat het een grap was wat dus erg dom was van me en zei ik tegen hem dat ik hem niet vertrouwde.
Ik liep een door naar een ander gangpad en toen vroeg hij of hij een foto samen met mij mocht nemen. Ik wilde dat liever niet omdat ik niet echt van foto’s houd vanwege mijn niet bestaande self confidence, dus ik zei nee. Ik liep weer verder en hij vroeg of ik whatsapp had, ondanks ik het wel heb zei ik zonder erbij na te denken weer nee. Ik ging een stukje sneller lopen en toen zei hij dat ie me mooi vond o.i.d. (wat ik best lief vond maar ik ben natuurlijk te awkward om te reageren). Toen zag ik m’n ouders staan en bleek het dat we weg moesten vanwege de parkeertijd haha.
Toen gingen ze naar de kassa toe via de linkerkant en ik via de rechterkant, en ja hoor toen stond de jongen er weer. Hij vroeg weer om een foto en fb, maar ik weigerde en liep naar de kassa. Toen ik bij de kassa was aangekomen zag ik hem staan en ook dichterbij komen waardoor ik in paniek raakte en naar buiten ‘vluchtte’.

Nou goed dat is er dus gebeurd en nu komt het stuk waar ik dus dit topic voor heb aangemaakt:

Ik wil hem graag vinden :cold_sweat:. Dit klinkt waarschijnlijk stom omdat ik steeds heb geweigerd en ben weggegaan… Maar ik ben toch best nieuwsgierig en wil praten (en eventueel mijn excuses wil aanbieden omdat ik niet de aardigste ben geweest, *kuch*).

Alleen ik heb geen idee hoe ik hem zou moeten terugvinden, ik heb dus geen info omdat ik zo stom was :bored:. Mocht iemand zich afvragen waar het was: Het was in de Albert Heijn Scheldeplein Amsterdam (bij de RAI). Hij had een blauw shirt aan, heeft donkerblond/bruin haar en heeft (denk ik?) een iPhone 4… Zeker niet de beste en duidelijkste informatie maar ach, misschien leest iemand dit wel die hem toevallig kent.

Dus heeft iemand nog tips om hem terug te vinden? :flushed:

Sorry als dit topic echt vreselijk overkomt maar ik ben ten einde raad.

Ik vind het een hele vreemde gast en snap dat je het niet vertrouwt. Persoonlijk zou ik dus niet naar hem gaan zoeken. Vooral foto vragen is enorm raar.

Hmm, ik begrijp je om hem te zoeken, aangezien ik ook best vaak die dwang heb :’) , maar geef ik je wel advies om hem beter niet op te gaan zoeken… Misschien kan je een paar dagen wachten, en kijken of die dwang weggaat.
Als die er toch is, dan zou ik op Facebook bij ‘voorgestelde vrienden’ gaan zoeken, of bij vrienden van vrienden. Ook kan je bij de Facebookpagina van de Ah gaan kijken, of hij erbij staat.
Helaas woon ik niet in de buurt van Amsterdam, dus kan je verder niet helpen.

Vind het ook een rare gast. Dat hij doorgaat terwijl je zegt dat je een vriend hebt bijvoorbeeld of om een foto vraagt, terwijl jij op dat moment echt geen interesse leek te hebben. Lijkt me niet echt een leuke jongen, als hij nu al niet weet wat ‘nee’ betekent.

Hij lijkt me echt raar, niet doen dus. En het feit dat je hem op het moment zelf niet vertrouwde, is met een goede reden lijkt me.