een jongen die bij mij in de bus zit is best wel leuk haha, ik ken hem verder niet maar hij woont wel in hetzelfde dorp. we hebben elkaar 1x gegroet bij de halte en verder een paar x oogcontact gehad, ik weet alleen niet of ik echt bij hem ben opgevallen.
ik wil graag een keer een echt gesprek, maar hoe moet dat? hij komt meestal later aan bij de bus dus bij de halte praten is zegmaar niet echt een optie, het moet dus in de bus zelf.
heeft iemand tips? xx
p.s dit is keilief het is wel met een trein i.p.v bus - YouTube
vind ik wel meevallen, je laat wel merken dat hij je steeds opvalt . Misschien kan je ook vragen waar hij heengaat daarna? Heb je gelijk een lopend gesprek. En als het klikt kunnen jullie ook nog eens naast elkaar in de bus zitten! Wat ik er trouwens wel bij zou zeggen is iets in de richting van: ik zie je vaak staan en ik dacht, laat ik eens een gesprekje aanknopen
Vraag of hij hier vaker komt en waar hij naartoe gaat en of hij in de buurt woont.Misschien kan jehem elke dag groeten of naar hem zwaaien. Als je het probeert zie je wel wat er gebeurt.
Succes x
vandaag zat ik weer bij hem in de bus, en hij zat schuin achter mij. iedere x als ik omkeek keek hij mij ook aan, dat was echt awkward. ik ben dus in ieder geval wel bij hem opgevallen, maar misschien vind hij mij wel stalker ofzoiets. niet dat ik voor z’n huis sta, maar omdat ik wel vaker naar hem kijk (ik staar hem niet aan hoor)
toen we de bus uitstapten op het eindperron liepen we allebei een andere kant op.
na een paar meter lopen dacht ik; nu zal hij vast wel niet kijken.
dus ik draai me om maar hij keek dus ook naar mij haha
ik wil graag een x iets tegen hem zeggen maar ik weet echt niet wat, en hoe.
ik kan natuurlijk wel hoi zeggen en dan?
Ja kan ook gewoon eerst goedemorgen of iets zeggen en dan als het lekker weer is. ‘‘Mooi weertje he de zon schijnt’’ ^^
Okee misschien een te grote stap, maar anders iederdaad eerst beginnen met hoi, hij zegt heus wel terug hoi, en dan gaa je erop verder ^^