Jongen in de Albertheijn

zn ex is dan misschien wel ongelofelijk knap, maar ze is niet voor niets zn ex!

Hij was er niet =’(
Ik ben er zoals gezegt naartoe gegaan maar hij was nergens te bekenen.
Wat voelde ik me rot, vooral omdat ik een uur bezig ben geweest om mijn haar te stijlen en een uur om erheen te kunnen komen.
Maarja, nu hoorde ik dat een andere vriend hem kent. En hij wou voor mij regelen dat we wat kunnen afspreken. Nu moet ik daar maar op hopen…

xxx.

Aahhaaaha.
Zo zielig.
Succes iedergeval !

En hoe is het nu?:face_with_raised_eyebrow:
ben heel nieuwsgierig

Vakkenvuller Simon! Heb deze afgelopen week nog gezongen op de fiets toen we terugkwamen van de AH, blijft een klassieker. :grinning_face_with_smiling_eyes:

is het nou nog iets geworden???:flushed:

haha heb net ff allesgelezen, nog vooruitgang geboekt? :stuck_out_tongue:

haha heb precies het zelfde gehad een x en heb na super lang hem op hyves gevonden en toen bleek hij niet echt zo leuk te zijn.
weetje hoe ik hen vond? via de plaatselijke AH hyve hahaha en dan alle leden afgaan echt geweldig.

Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen, ja:P

Heb ongeveer hetzelfde, alleen ik heb geen idee wat zijn naam is.
Ik heb het lef wel om op hem af te stappen, hoor, maar het punt is dat als ik aan het werk ben en je krijgt van die gasten van: Oh en nog een vraagje: Wat is je nummer? (of iets in die trant) daar irriteer ik me echt heel erg aan altijd.
Bovendien is hij op dat moment aan het werk, en persoonlijk hou ik werk en prive het liefst gescheiden, en dan ga je dus niet aan hem vragen hoe die heet blablabla etc.

Heel dilemma dus.

bij de albertheijn werken leuke boys. :kissing:

uppieeee

hele leuke!! :flushed:
ik werk er :]

de knapste jongens werken echt bij de supermarkt.
gewoon 'n keer erheen gaan, zonder moeder (nooit een succes, trust me) en dan gewoon een klein dingetje kopen. terwijl je even wat ‘zoekt’, zoek je hem natuurlijk even. jammer joh. je hoeft ook niet veel meer dan hoi, hoe gaat het te zeggen, het gaat om het begin ! :slightly_smiling_face:
't komt goed :grinning: dit gaat je lukken :grinning: