Jongen in de Albertheijn

Vak voor de melk, daar ginds bij de kaas
Vak voor de suiker, die vind je er naast
Vak voor het snoep, vak voor de koek
Vak voor de frisdrank, daar om de hoek

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe heette dat lied ookalweer? ik zzek hem al tijden omdat ik hem nog een keer wou horen maar niemand waaraan ik het vroeg kende hem =P
Ik weet het alweer haha
Kommar, aldi, ah ah yea :’)

En als ik jou was zou ik hem gewoon een keer aanspreken als hij weer in de albert heijn is en een beetje een gesprekje beginnen. En misschien de volgende keer vragen van Weet jij misschien waar de … ligt? En kun je mij misschien ook vertellen wat jouw hyves is?
ofzo =p

[i]Ja hij werkt daar wel.
Alleen, volgensmij 2x in de week (1x dus op zaterdag ochtend) omdat hij nog school heeft enzo. En je moet minimaal 6 tot 10 uur werken als je vakenvuller bent. (Ja, vond ik ook een geweldige tip om daar te gaan werken maar ik ben denk ik sirieus al 10x afgewezen omdat ze iemand hebben gevonden met meer ervaring. (yeah right…)
Nee me moeder is overleden, en me vader vind het een kut zaak. Maar ik was daar 1x omdat we er toen toevallig in de buurt waren. Maar ikzelf woon er een uur vandaan + ik heb al een Albertheijn om de hoek.

Nu wil ik weer gaan deze zaterdag, alleen me vader keek me al heel droog aan dat ik een uur reis om naar de albertheijn te gaan (waarvan we er ook een om de hoek hebben zoals ik al zei) En natuurlijk om 10 uur de deur uit anders red ik het niet meer haha. Dus het komt sowieso raar over bij mijn vader. Ik vind alle tips echt super goed! Ik denk dat ik ga beginnen met het oogcontact (Nee niet staren) En het vragen waar … staat? Sommige mensen geven echt grappige antwoorden zoals:

‘Net zoiets als je ramen aan het zemen bent: ‘Hey ben je lekker de ramen aan het zemen?’ Neejoh, ik ben gvd op de bus aan het wachten nou goed.’ Ik ging echt stuk toen ik dat las haha.
of:
‘Nee niet op hyves kloten’

(Ik weet dat jullie het bedoelen als tip maar ik vond het wel grappig haha)
Maar Upje! ik heb hier echt wat aan =)[/i]

weetje, ik denk dat hij het een beetje eng zal vinden als je begint met oogcontact, aangezien je dan heel lang in datzelfde pad moet gaan staan en dan sta je dus OVERDUIDELIJK naar hem te kijken. slecht idee.

als je durft, kan je ook om zijn advies vragen, (ik weet niet welk pad hij staat, maar je zou bijv kunnen vragen wat voor chocola je nou moet kopen ofzo). dat is onopvallend en hij vind het vast niet erg (ik ben ook vakkenvuller, dus ik weet uit ervaring dat die gasten zich heel erg vervelen, en het is een opluchting als er dan iemand tegen je gaat lullen xD)
succes ermee!

solliciteren !!!

ha sorry xD
die zag ik niet :stuck_out_tongue:

geeft niet,
toch bedankt! =)

mijn buurjongen ziet er idd zo uit en werkt ook bij appie, xd
maar ja boeie!

haha,
voor de zekerheid, waar begint de voorletter van je buurjongen mee?

xxx.

ik wilde ook gelijk zeggen, WERKEN DAAR NATUURLIJK!!
maargoed, dat gaat dus niet.
hm
nou anders heeft ie hyves? dan voeg je hem toe… das al een begin…

Can’t find it =/
Morgen gaa ik dus weeer terug…
Hopen dat ik hem zie anders sta ik voor niks zo vroeg op haha.

Ik las net in de Cosmo Girl (volgens mij…) Dat je moet vragen naar de tandenstokers, want die zijn heel moeilijk te vinden, en dan ondertussen vragen iets van; dus werk je hier al lang

ah wat leuk hihi. want ik heb precies het zelfde, alleen met een jongen die in de DAKA sport werkt
ik zou nog een paar keer terug gaan, sowieso om hem te zien en dan weet je of je hem nogsteeds zo leuk vind. dan zou je met een vriendin ofz iets kunnen vragen ja!

ik hou dit topic even in de gaten voor tips :zipper_mouth_face:

strak plan, die kan je zo doen!

Of je kan tijdens het zoeken naar de tandenstokers vragen of hij misschien een goed woordje voor je kan doen om daar te mogen werken.

Een vriendin van mijn moeder had een goed woordje gedaan voor mijn broer. Hij kon een week later meteen beginnen met werken x]

Heel erg bedankt voor de meerdere tips ben er echt supper blij mee =)
Dat vragen om tandenstokers vind ik wel een goeie!
over 3 kwartier en 11 uur zie ik hem weer (waarschijnlijk)
Ik voel nu al de zenuwen laat staan morgen
Wat er nog is bijgekomen is is dat een vriend van mij persé mee wil.
Ik vond het opzich niet erg, maar dalijk denkt hij dat het mijn vriendvriend is.
Daarom MOET MOET MOET ik zoiets zeggen als: ‘Dus hoe gaat het met je vriendin, jullie hebben al lang zeg.’ Ofzo. Maar ik ben ook bang dat hij gewoon naar hem toe loopt en zegt: ‘Luister ze vind je leuk, dus wil je je msn geven.’ De laatste tijd hoor ik alleen maar straight to the point verhalen. Maar ik wil graag niet te snel voorruit gaan. Ik wilde deze zaterdag gewoon even kijken hoe hij tegenover mij reageert. Maarja, ik hoop echt dat hij gewoon doet.

HAHAHA dat zie ik echt al helemaal voor me xD

hahaha eigenlijk moet ie dat gewoon zeggen voor de grap! en dat ‘jij dat dan niet leuk vind’ en wegloopt ofzo.
-oke nee dat is best wel gespeeld-

ben benieuwd hoe het gaat morgen!

uhm,
eerlijk gezegd geen idee ik weet alleen hoe hij eruit ziet en ik zag hem dus in de ah. xd