Jongen in de Albertheijn

[i]Helleuh,
5 December was ik naar de Albertheijn gegaan samen met een vriendin.
We konden allebij een product niet vinden dus mijn vriendin zei: ‘Zoek jij even verder, vraag ik het wel even.’ Hoor ik achter me: ‘Als het goed is, ligt het daar.’ Dus ik draai me om en ik zie een jongen staan met bruine ogen,zwart kort haar en een witte lach. Ik schat hem 15/16 jaar. Dus mijn vriendin zegt: ‘Jij zegt ook niks.’ (Ze bedoelde over waar het product stond, omdat ik er bijna naast stond) Dus ik zei: ‘Ja, ik zag het toch ook niet.’ Waarop de jongen begon te lachen. En mijn hart sneller begon te kloppen. Toen liepen we weg, keek ik nog even achterom en keek hij me nog zo lief aan.

Ik wist niet meer wat ik moest doen, want hij bleef in me hoofd. Een andere vriendin van mij is goeie vriendinnen met zijn ex, en zei is ongelovelijk knap dus dat maakte me al gelijk onzekerder. Plus ik weet zijn naam.

Misschien vinden jullie het raar omdat ik hem maar 1x heb gezien. Maar op een of andere manier blijft hij in mijn hoofd.
Maar wat moet ik nou doen? Hij weet denk ik niet eens meer dat ik besta. En het probleem is, ik ben echt geen type die zo naar hem toe zou durven lopen om even een praatje te maken of zijn msn te vragen ofzo. Ik word ook heel snel rood. Iemand tips?[/i]

xxx.

[i]Haha je kan nog een keer naar de AH gaan en aan hem vragen waar de kaas ligt xD =P

…maar je zou nog een keer kunnen gaan naar de AH
Maybe praat hy wel met jou wie weeet…[/i]

je kan zijn hyves opzoeken en dan een berichtje sturen. van hee werk jij bij de appie!? ofzoiets dergelijks (dan is het wat minder eng en dichtbij voor je denk ik?) en anders nog een keertje langs gaan en toch proberen meer te weten te komen van m!

zijn hyves zoeken en dan zeggen, jij werkt toch bij de albert heijn.
of een respect op zijn profielfoto dat wekt zijn interesse.
maar ik zou anders vaker naar de AH gaan haha.

nee niet zeggen : jij werkt toch bij de albert heijn? als je m al gezien hebt daar :S
dat is net zoiets als wanneer mensen de ramen staan te zemen en een voorbijganger zegt: hé ben je lekker de ramen aan het zemen?

Nee ik sta op de bus te wachten gvd:S

ga gewoon nog n keer naar de albert heijn en begin n gesprek met hem:)

IK zou 'm iig niet aanspreken op z’n werk,
maar idd gewoon z’n hyves zoeken ofzo!
good luck.

1. laat je niet kleineren door zn exvriendin omdat die knapper is, hij zal je wel aan hebben gekeken omdat hij dus wel iets in jou ziet, als je hem weer ziet in de ah kijk je hem aan en lach je naar hem, en houd dus ook oogcontact, *niet staren!* maar gewoon kort kijken en lachen, wegkijken en doorlopen. tot 3 tellen en weer omkijken, als hij dan ook kijkt, dan kijkt hij je na ;d

[i]Vak voor de melk, daarginds bij de kaas. Vak voor de suiker, dat vind je ernaast.

(De vliegende panters)[/i]

Hou contact, of zoek contact. Hyves whatever. Internet is de oplossing voor werkelijk alles.

Opzoeken op hyves of gewoon weer naar de AH gaan.

[i]Testikelartikel, daar staat ie indd. Goed gegokt xd Maar ik vind het wel goeie tips, alleen ik heb zijn hyves al 1000x proberen te zoeken. Zijn naam, de plaats waar hij woont, andere woonplaatsen en zelfs op de naam Albertheijn. Maar ik kan het niet vinden…

Meer tips zijn altijd welkom =) [/i]

Haha Albert Heijn heeft de leukste mannelijke werknemers en 1 in het bijzonder :drooling_face: Ik snap wat je bedoeld. Ik werk er zelf ook :wink:

Maar on topic, ik zou inderdaad nog een keertje teruggaan, onthouden welke tijden je hem ziet zodat je zijn rooster uit je hoofd begint te kennen, en misschien een praatje beginnen als, “hé, jij hielp mij de vorige keer ook zo goed, weet je nu waar dit en dit ligt? Ik geef namelijk vanavond een feestje blablabla” gewoon proberen een onzin gesprekje aan te knopen :wink: En vragen als, “werk je hier al lang? Sta je altijd op dit gangpad? Is het een beetje leuk werk, is zoek ook nog een baantje” enz. Het is natuurlijk vele malen makkelijker zo achter je computer om het te zeggen, maar aan de andere kant: wat heb je te verliezen denk ik altijd. Het scheelt natuurlijk wel dat ik er ook werk en dus een reden heb om tegen “hem” te praten, maar toch (:

Ik zou alleen wel de supermarktmanagers in de gaten houden, want erg leuk vinden ze het niet als je te lang met een werknemer staat te praten xD Maar als je nu wordt weggestuurd (dan moet je er wel al even staan hoor) kan je het eindigen met “heb je Hyves? Dan kunnen we nog wat verder praten als je dat leuk vindt :wink:” En dan volgt de rest vanzelf als het goed is. Trouwens, z’n naam kan je makkelijk vinden want AH-werknemers zijn verplicht om een naamkaartje te dragen. Als tie die niet heeft kan je altijd nog een opmerking maken van waar tie is etc.:wink:

Wow, lang bericht ofzo xD

Precies, zoals al zovelen hebben gezegd: gewoon nog een keer naar die AH en vragen waar een ander product ligt. Begin daarmee gelijk een gesprekje, maakt niet uit over wat. Als jij hem ook een leuk meisje lijkt, dan praat 'ie heus wel mee, wat je ook zegt.

nee niet op hyves kloten, ga gewoon nog een keer naar de AH.

Nog een keer naar de AH gaan en hem vragen of hij je kan helpen met het vinden van een product. Maak ondertussen een opmerking, zoals ‘‘het is druk/rustig/saai vandaag, hè?’’ Met een beetje geluk rolt er dan een gesprek uit waaruit je kunt opmaken of hij je wel leuk vindt of niet (oogcontact, lichaamshouding). Dit ‘‘ritueel’’ kun je een paar keer herhalen, bv. een keer in de week. Als alles goed gaat, zul je merken dat hij je herkent en hoi zegt enzo. Dan kun je hem op Hyves toevoegen, dit zal minder raar overkomen dan dat je hem ‘opeens’ toevoegt terwijl hij niet weet wie je bent. Succes ermee!

Inderdaad wel opletten voor z’n baas, mijn vriend werkt ook in de AH en als ik langskom en even met hem babbel en die baas ziet dat, wordt dat niet erg op prijs gesteld.

• ga in de ah werken (maar dan kom je miss over als een stalker :smirk: )
  • Laat zo’n hele stapel blikjes van 1 meter hoog in elkaar donderen (haha)
  • Hee, weet jij misschien waar de … staat?
  • Bots tegen m aan in de ah
  • Probeer heel onhandig iets uit het bovenste schap te pakken als hij in de buurt staat ( en hulpeloos naar m kijken)

idd ga gewoon naar AH en dan iets aan hem vragen

gaat je moeder niet naar dezelfde ah om boodschappen te halen?
dan ga je gewoon elke week met haar mee,
en zie je hem vast wel!
niet meerdere keren in de week gaan, want dan kom je over als een stalker.

Ze heeft niet gezegd da thij daar werkte, toch?

Schattig! :smiling_face_with_three_hearts: