jongen in andere stad :(

ik heb en jongen ontmoet via internet hij is 1 jaar ouder dan mij (15)
en ik wil hem graag ontmoeten ik heb hem heel vaak via de cam gezien en smsjes maar ik wil hem zooo graag in real ontmoeten maar hij woont best wel ver weg:"( en van mijn ouders mag ik hem niet zien mar ik heb een idee om hem te ontmoeten bijvoorbeeld naar een pretpark gaan met een vriendin alleen ik weet niet of dat een goed idee is hopelijk willen jullie mij helpen alvast bedankt!

uhmm ja oke dat zou kunnen
maar wat wil je er verder mee bereiken??
je kan moeilijk de komende jaren op die manier afspreken??

als je hem ontmoet zorg dan dat er iemand meegaat, misschien kun je idd naar een pretpark gaan met een vriendin en dat hij dan met een vriend van hem komt.

en wees wel eerlijk tegen je ouders erover, praat er gewoon over dat als jij met vriendinnen er bent en je netjes laat weten of alles goed gaat of het dan toch mag.
waarschijnlijk is dat voor hun ook al minder beangstigend

kweenie

maar mischien kan dat van de pretpark wel maar wel iemand meenemen

als je hem ontmoet zorg dan dat er iemand meegaat, misschien kun je idd naar een pretpark gaan met een vriendin en dat hij dan met een vriend van hem komt.

en wees wel eerlijk tegen je ouders erover, praat er gewoon over dat als jij met vriendinnen er bent en je netjes laat weten of alles goed gaat of het dan toch mag.
waarschijnlijk is dat voor hun ook al minder beangstigend

ja ik heb het ookal aan hem gevraagt ofdat hij dan ook zijn vriend mee neemt maar als ik het tegen me ouders zeg dan mag ik nooit en als ik het aan me zus vertel die vertelt het altijd door aan mijn ouders

Dan zit er niets anders op dan luisteren naar je ouders. Ik zou ook niet koppig zijn en je zin doordraven door achter hun rug om af te gaan spreken (dan schendt je hun vertrouwen).

Ik zou het niet doen. Als je hem 1 keertje in het echt ziet vind je hem misschien nóg leuker en dan wil je supergraag verkering met hem. Oké, da’s wel leuk, maar niet als je hem bijna nooit kan zien. Krijg je alleen maar verdriet van meid :wink:

bedankt maar ik weet het nog niet echt , maar ik ben bijna jarig *yay* en dan zou ik zooo graag willen dat hij naar mij toe komt voor mijn verjaardag ^^ maar dat zullen mijn ouders niet echt leuk vinden (mijn ouders hebben het er niet echt van dan ik met mensen om ga van internet …) maar als hij mijn ouders ontmoet dan zal het toch geen probleem zijn als ze hem hebben gezien??? en dat ik hem dan dan vaker maqg gaan zien ?? hopelijk willen jullie mij helpen!!!

met hetzelfde probleem zat ik ook een keertje, maar toen was er een feest in een stad wat voor ons allebei een halfuurtje rijden was, dus toen hebben we daar afgesproken en ben ik met me ouders heen gegaan nou hij zich even voorstellen enzo, en toen mocht ik samen met hem rondlopen tot ik naar huis moest (:
dus misschien moet je eventjes kijken of jij ook zoiets hebt in je omgeving binnenkort (:

met hetzelfde probleem zat ik ook een keertje, maar toen was er een feest in een stad wat voor ons allebei een halfuurtje rijden was, dus toen hebben we daar afgesproken en ben ik met me ouders heen gegaan nou hij zich even voorstellen enzo, en toen mocht ik samen met hem rondlopen tot ik naar huis moest (:
dus misschien moet je eventjes kijken of jij ook zoiets hebt in je omgeving binnenkort (:

oh bedankt ik zal kijken ofdat er zo iets ook is bij mij ergens! dank je!

Mijn vriend woonde een uur van me vandaan, en heb hem ook online leren kennen, na enkele maanden afgesproken, en we zijn al 3 jaar samen :grinning: Hij woont nu wel een stuk dichterbij :slightly_smiling_face:

Oei, maar ik was wel 18, lees nu pas dat je nog jong bent… :slightly_smiling_face:

idd ik ben nog jong ja XD
maar ik vraag echt elke keer mag ik hem nou ontmoeten mag het en dan me ouders weer nee je mag niet ik voel me zo kut daar over want ik wil hem echt heel graag zien , ik bedoel je moet elkaar wel eerst zien voordat je een relatie heb toch??

Ik vind een relatie zonder dat je elkaar hebt gezien, zo (sorry) stom
Want straks vind je hem echt niks in het echt.

Gewoon iemand meenemen eventueel, of als ie naar jouw huis komt kan toch ook?

Ik woon in Noord holland en m’n vriend in Gelderland (ben zo’n 2,5uur onderweg) maar ik ben 18 bijna 19, en m’n vriend 20

ik kende mn vriendje via internet ik had al met hem voor ik hem in het echt had gezien:$
nu naar 2 ½ jaar ben ik nog steeds gelukkig met hem ook al woont die anderhalf uur van me vandaaag;$

Ik ken mijn vriend ook via internet :]
En wij wonen een uur met de auto & 1 uur en 20 minuten met de trein van elkaar vandaan.
Wij zien elkaar 3 x per maand zoiezo!
&& na 6 maanden nog steeds smoorverliefd.
ik denk zelfs, dat dit beter werkt in het begin dan dat hij dicht bij woont,
zo blijft het spannend, zo blijf je verlangen om hem te zien, dat kan ook als je dicht bij woont, maar dan is het allemaal hoe zeg je dat xD zo gewoon.
Gewoon er voor gaan, maar toestemming van je ouders is wel belangrijk.

Ik heb het probleem ook. Alleen hij is 6 jaar ouders als mij.

hmm. mijn boyfriend woont like 2/3 uur bij mij vandaan.
ook helemaal andere stad + provincie dus.

ik heb hem ontmoet bij een concert, ik denk dat je gewoon een centraal punt moet afspreken. en sowieso is het altijd handig om iemand mee te nemen, voor het geval dat. :]
er gebeuren zoveel dingen laatste tijd. pff

Niet naar een pretpark, maar ergens anders… altijd met vriendin gaan.
stel dat het niet bevalt… loop je heel de dag in dat pretpark.

ja ik wilden ook weten van jullie waar ik hem het beste kan zien bijvoorbeeld concert of strand ?? weten jullie wat??
en ja natuurlijk neem ik iemand mee xD alleen weet nog niet echt iemand :x
maae ik krijg binnenkort kledinggeld *yay* en mijn ouders zeiden je mag zelf weten wat je er voor koopt dusss ik kan een treinkaartje kopen !! en dan daar naar toe met de trein en hij mss die maand daar na XD ^^ kussss