jongen houden

heey,
ik heb een beetje een probleem met een vriendje zegmaar houden als je vriendje ik heb nog nooit langer dan twee maanden iets met mijn vriendje gehad. sommige zeggen dat ik te opdringerig was en anderen zeggen dat ik juist bijna niks voor hen deed terwijl ik bij allemaal hetzelfde was
hebben julie misschien tips?

Ik snap het niet helemaal. Kun je het wat duidelijker uitleggen?

ik snap het ook niet helemaal :stuck_out_tongue:

Huh…

ik snap niet wat hier zo moeilijk aan te snappen is :'3
maar dan lijkt me gewoon dat jullie niet bij elkaar pasten…

Ze wordt gewoon iedere keer gedumpt.

ik word niet gedumpt ik dump jongens omdat ik merk dat ze me niet leuk meer vinden (dat zeggen ze vaak ook)

Tja daar kunnen wij toch moeilijk iets over zeggen over hoe jij je moet gedragen!
Beetje dom om dat hier te vragen, je kan het beter aan je exen en vriendinnen en goede kennissen vragen als je dit wilt weten. Wij kennen je helemaal niet.

Best wel sneu trouwens, maar goed.

wacht tot je oud genoeg bent voor de serieuze relatie shit,
komt vanzelf goed.

Inderdaad.

yup.

een jongen die jou naar 2 maanden niet meer leuk vindt is nooit echt verliefd geweest, verliefdheid gaan niet binnen 2 maanden al over! ik kan je alleen als tip geven dat je iemand wat beter moet leren kennen, iets langer met elkaar omgaan en afspreken, voordat je verkering neemt

mischien ben je nog nooit echt verliefd geweest
of is iemand nog nooit echt veriefd geweest op jou?

als echt verliefd op elkaar bent, moet het vanzelf gaan…
en dan zal het volgens mij niet meteen na 2 maanden over zijn

misschien waren ze gewoon idd niet de juisten voor jou.

2 maanden…
vind ik best lang eigenlijk :cold_sweat:
maar goed dat ligt aan mij denk ik

OT:
als iemand je echt leuk vind duurt de relatie ook veel langer

maak hem aan jou vast. Dan kan hij jou niet dumpen en jij hem niet en dan blijven jullie altijd bij elkaar.

:’)

je bent dertien. KOM OP ZEG.
dit soort problemen tellen pas als je 30 bent ofzo. niet als je nog een brugger bent!
zoek eerst eens een leven voor je een vriendje zoekt.