Jongen?? hoe win ik hem terug.

lieve meiden,

Ik ontmoette via mijn vriendin een leuke jongen, hij vond mij knap enzo en ik hem ook. We hadden toen nog niet echt een band en had hem toen ook nog niet in het echt gezien ( ja een keer in de stad? ), dus besloot dat een keer te doen. Ik wou heel graag naar de kermis omdat mijn vriendin niet in een bepaalde attractie wou en ik wel die wilde ik niet missen.
Die jongen wou daar ook nog in dus besloten we op een zondag avond eens samen naar de kermis te gaan. We gingen en het was wel leuk, alleen zeiden we niet zo heelveel. maar er was verder ook jammer-helaas niks gebeurd. Toen ik hem die avond op msn sprak vroeg ik of hij het erg vond dat ik niet veel zei ( hij ook btw niet.) En hij bleek het niet erg te vinden en zei zelfs dat hy me aanwezigheid voelde. (so sweet) Dus sinds dien gingen we webcammen (gewoon normaal.) en hy had een mooi gedicht geschreven enzo. Maar toen… kwam er een anders meisje, die hem ook leuk vond. En ik was zo kwaad. sinds dien is de band tussen mij en hem slechter geworden en verteld hij mij vorige week op msn dat hij dacht dat ik anders was. Ik moet ookwel eerlijk zijn ik deed me een beetje anders voor. verlegen… terwijl ik altijd een heel grote mond heb. Dus zei ik tegen hem dat ik ga doen hoe ik ben. Écht ben. En toen zei hij: ja dat had je eerder moeten doen. met zo’n bloos smiley van msn (youknow) en toen zei ik ja sorry enzo. maar ik weetnooit hoe ik me moet gedragen tegenover jongens. Maar ik mis zijn liefde nuzo erg. Hij zij altijd lieve dingentjes tegen me enzo. nu is dat niet meer zo… Ik mis hem.

Hoe win ik hem terug?

Tja, als je je anders hebt voorgedaan dan je werkelijk bent weet ik niet hoe je hem terug kan winnen. Misschien vond hij je leuker toen je je anders voordeed?

Klinkt lulliger dan het bedoeld is trouwens. :astonished:

Maar stel hij doet zich heel rustig voor en daar val jij op, en dan blijkt hij hartstikke druk en hyper te zijn waar je totaal niet tegen kan. Zou je ook niet echt leuk vinden dan :stuck_out_tongue:

Uh, lastig. Ik zou niet teveel achter hem aan blijven lopen, maar laat hem wel merken dat jij een ontzettende leuke meid bent en dat ie echt wat mist. Verder kun je nog voorstellen om nog een keertje iets af te spreken en hem beloven dan echt te laten zien hoe jij bent.

inderdaad. dat is wel waar watlovelishly zegt…

help

up

Ik zou gewoon je zelf proberen te zijn, en dan nóg een keer afspreken met hem. Zeg tegen hem, dat je graag jezelf wil laten zien aan hem. Je moet niet verlegen bij hem zijn. Maar wat heeft dat meisje er dan mee te maken? Hebben ze een relatie? Of is hij gewoon meer met haar om aan het gaan?