Jongen heeft me gevraagd, ik twijfel vreselijk. What to do?

Als je diep van binnen ‘nee’ denkt.
Dan moet je even wachten. Als je open en eerlijk bent zowel tegen jezelf als tegen de jongen in kwestie. Dan groeien jullie vanzelf naar elkaar toe.
Dan is een relatie niet uitgesloten, of 't draait uit op niets.

wachten kan geen kwaat

Ik denk dat je het gewoon kan proberen, je komt er vanzelf wel achter of het leuk is of niet.
Seks hebben moet je niet doen als je dat niet wilt, nooit.

Nederlandse lessen ook niet.
Bij twijfel niet doen, wat iedereen hier al zei.

twijfelen = niet doen…

Het ik zeker niet raar om het over dat sex gedoe te beginnen, dat is denk ik toch iets waar je zekerheid in moet krijgen.
en je moet iets minder deze jongen met je ex vergelijken, dat zal wss ook helpen. :wink:

Je zegt zelf dat je hem veel leuker vond dan je ex, duidelijk toch. En je hebt al een aantal keer met hem gezoend, nogal naaiend om hem dan te laten zitten en niks met hem wilt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
maar, ik zou nog even afwachten. Stel dat die je nu al probeert mee te nemen in bed, weet je dus. Dat je al helemaal niet met hem moet nemen.

Dankjulliewel allemaal ! Echt fijn dat jullie reageren.
Meer reacties altijd welkom trouwens.

wow, best herkenbaar

ik had ook 1,5 jaar met een jongen, hij maakte het uit, 4 weken later weer een ander leren kennen, hij vroeg me naa 2 maanden ook of ik zijn vriendin wilde zijn, nee gezegd, uitgelegd wat ik vond, na 2 maanden vroeg hij het weer toen ja gezegd, en na 2 maanden maakte die het uit, mooi is dat weer.

Dat is nu 2 maanden geleden (jeetje wat heb ik toch met die 2 maanden:P) en nu heb ik weer gezoend met een andere (leuke) jongen maar ik weet niet of ik wel aan hem “wil beginnen” zeg maar, dus afspreken en kijken of je elkaar echt leuk vind etc. Want ik ben nog steeds elke dag bezig met mn 2 vorige vriendjes (die van 1,5 jaar, en een half jaar) allebei de keren had de jongen het uitgemaakt, en als dit dan ook niks wordt…

dus ik weet niet wat handig is om te doen, ik denk gewoon veel erover praten, ook gewoon zeggen dat je maagd bent en nog niet van plan bent snel ontmaagd te worden, dan moet hij je gerust stellen enzo… laat hem maar beetje moeite doen hoor!

ik zou gewoon ja zeggen en kijken of het iets wordt :slightly_smiling_face:
zo wimpel is het :grinning:

wimpel?
’ Als je dat doet, heb je de kans om hem verdriet te doen. En dat is ook niet bepaald leuk. Bij twijfel kan je het beste niet doen!