jongen heeft hulp nodig bij cadeau voor 1jaar samen :D

Welke bongo?
  • fotoshoot
  • welnessweekend
  • romantisch weekend
  • beauty voor 2

0 stemmers

me snel even voorstellen.
Ik ben jonas, 19. samen met een schat van een meisje en dolgelukkig met haar
Nu over een maand ongeveer zijn we een jaar samen.
We zijn dus samen sinds 12/02/13.

Deze zondag dus 11 maanden,
Nu in aanloop van ons jaar samen zijn wou ik iets speciaals doen.
Ik dacht dus om vanaf deze zondag iets te maken te vergelijken met een scheurkalender/doos met briefje voor elke dag tot de 12de februari.

Plan:
-Een doos (met superman logo maar dan met de kleure roze en wit ofzo, Dus een schoendoos ingepakt met andere kleur papier en uit karton dan zo’n logo maken)
Schets

-elke dag een klein briefje met iets liefs op
-Om de paar dagen een soort ‘waardebon’ van bijvoorbeeld dat ze dat kan omruilen voor een kwartier massage,…
-briefje met link naar youtube die enkel zo beschikbaar is dus met die link in te type, is blijkbaar mogelijk een speciaal filmpje maken)
-Als laatste dag de 12de Februari dus een soort ‘hoofdprijs’
Daaraan dacht ik aan een van deze dingen:
http://www.bongo.be/nl/cadeaubon-fotosessie-1947/
http://www.bongo.be/nl/cadeaubon-wellnessweekend-1948/
http://www.bongo.be/nl/cadeaubon-romantischweekend-1982/
http://www.bongo.be/nl/cadeaubon-beauty-voor-twee-2081/
En dus dan een soort raadsel erbij maken met wat opdrachten die ze moet doen om uiteindelijk stukjes van een kaart te krijgen van men huis en dan zo de plaats vind waar de bongodoos zit verstopt XD

Iemand nog leuke ideeen of suggesties. Mischien leuke links naar sites met leuke teksten ofzo mag ook :wink:
Btw: doos kan om de week bijgevuld worden. Dus de doos moet morgen af zijn met genoeg voor een week maar kan elke week er dingen bijsteken ;p

Dus:
-Leuke sites met leuke teksten, gedichtjes, …
-Bonnen voor om te ruilen. Weet jij nog leuke dingen zoals bv een kwartier massage
-Idee voor filmpje
-Welke bongobon zou jij persoonlijk nemen en waarom? (Ongeacht de prijs)

Ps: Weet dat het een meisjesforum is en dus ongepast is om hier op te zitten. Maar geloof me op jongensforums krijg je de meest ongepaste,seksistische en belachelijke antwoorden .

Dan nog 1 laatste ding: Goede serie om samen te kijken hebben deze al gehad: The walking dead, one three hill

Een weekendje weg zou ik het leukst vinden, maar ik ben natuurlijk niet representatief voor alle meiden. Qua serie kan ik alleen Doctor Who aanraden, maar dat is wel iets waar je van moet houden. Verder ben ik echter een nitwit op het gebied van series.

Ik vind dit trouwens ontzettend schattig.

Ik zou ook dat weekendje weg doen, maar eigenlijk maakt het ook helemaal niks uit, want het zijn allemaal leuke ideeën. En jij kent je vriendin het beste, dus ook wat ze leuk vindt. :slightly_smiling_face: Series heb ik helaas geen verstand van.

Over teksten voor je blaadjes, ik heb al een paar keer voorbij zien komen van meiden dat ze een pot maken met redenen waarom ze hun vriend lief vinden, waar ze er elke dag een van mogen pakken, misschien is dat iets?

Ik denk dat je vriendin heel blij met je is, want het is echt een superactie. Weinig jongens doen je dat na denk ik haha.

Ik heb geen tips voor je, ik wil alleen even zeggen dat ik dit super lief vind!

Wat lief! :slightly_smiling_face:

awhh wat schattig! Een romantisch weekendje weg zou ik het leukst vinden :slightly_smiling_face:

Superlief! Ik zou ook een romantisch weekendje weg het leukste vinden, maar de fotoshoot lijkt me ook superleuk!

Wat enorm lief!
Het enige ding; ik zou het geen bongo-doos noemen. Klinkt naar mijn mening een beetje banga achtig :")

En ik heb mijn vriend een bonnenboekje gegeven met onder andere;

-samen in bad
-schaatsen
-bioscoop
-dagje treinen. etc

Wat een leuk idee en wat ontzettend lief!

Ik zou een weekendje weg ontzettend leuk vinden, gewoon samen tijd doorbrengen is toch het fijnste.

Oh en ik kijk met mijn vriend Once Upon A Time, dat is voor jongens en meiden allebei wel leuk denk ik.

Succes!

Blaaah wat schattig! Hopenlijk gaan ze dit niet sluiten met de reden ‘‘Het is GIRLscene’’, want ik vind de reden goed genoeg.

Je kunt voor lieve tekstjes en plaatjes ook even kijken op www.weheartit.nl
En aangezien je een Superman teken er op doet ga ik er van uit dat ze ook van Superman houd (zo niet dan eeh… oh…) en dan is een echte must see de serie Smallville. Het hele begin van Superman.

Ik raad de serie ‘Lost’ aan. Ik ben die momenteel ook aan het kijken met mijn vriend en het is zooo’n leuke en spannende serie, echt een aanrader

Aaaah echt lief ! Misschien kan je bij vakantieveilingen.nl nog wat leuks vinden :slightly_smiling_face:

Succes

Dit is echt ontzettend lief =)
En je reden waarom je het hier post is begrijpelijk, maar waarschijnlijk zal het toch gesloten worden, dus voor die tijd zoveel mogelijk tips geven maar xD

zelf zou ik kiezen voor de welness bon of een romantisch weekendje weg
Voor de bonnetjes heeft Tender hierboven al leuke dingen genoemd, wat mijn vriend mij onder andere gaf was een bon voor “toestemming om één kledingstuk te stelen” en deze vond ik zelf heel leuk =)

The adventures of Merlin vind ik een leuke serie

Succes en alvast gefeliciteerd voor jullie bijna 1 jaar samen =)

Is het de bedoeling dat ze Beauy voor twee met een vriendin gaat doen of ga jij mee voor een pedicure? :’)