Jongen handtastelijk bij de eerste date

-

Ik zou het zelf niet zo gauw zo handtastelijk maken op een eerste date, nee. Maar als je je er prettig bij voelt en de klik er is, why not? Daar bij is elke jongen anders en kunnen wij dus niet voor je oordelen of ie je echt leuk vind.

ik vind dit niet echt iets om je zorgen om te maken, vind het eigenlijk wel lief (:

Uhm, dat een jongen je probeert te zoenen op een eerste date kan heel goed hoor! Alleen hoef je dat zelf niet leuk te vinden. Maak je geen zorgen :slightly_smiling_face: Ik vind zijn gedrag wel schattig haha :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je eigen gevoel het beste kan bepalen of je een tweede date wil, wel moet je zeker weten dat je geen lust object voor hem bent. Veel plezier nog!

Ik kan dit niet handtastelijk noemen. Zo doen jongens meestal als ze iemand leuk vinden, nergens om je druk over te maken! Wel goed dat je duidelijk maakt dat je het te snel vindt gaan, maar ik zie niet echt een probleem, omdat hij je verder nergens toe heeft gedwongen of zo.

Hangt er net van af wat jij zelf fijn vindt. Ik vind dat handtastelijke niet zo nodig, als je iemand nog niet goed kent. Ik doe 't liever rustig aan. Als mensen zo doen, word ik juist een beetje afstandelijk.

Het is toch juist goed dat hij spontaner in het echt is? Andersom zou je niet zoveel aan hebben. Anyways, hij vind je zeker weten leuk. Alvast veel plezier op je tweede date.

misschien kan je hem op een subtiele manier laten weten dat hij een beetje te snel gaat. Zelf zou ik het trouwens gewoon zeggen, dat kan ook nog als je dat durft ( en nodig vind)

Het maakt eigenlijk niet veel uit wat anderen ervan vinden! jij moet je er goed bij voelen

Bedankt voor jullie reactie, ik vind het ook wel schattig :slightly_smiling_face: En zou hij denken dat ik hem niet leuk vindt, omdat ik hem niet heb gezoend bij de eerste date?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Trouwens wel raar hoor. Hij nodigt jou uit om een drankje te doen, maar je moet wel zelf betalen. Not done.

Ik denk dat hij je zeker wel leuk vind [ van wat ik net las wel] . Maar vind jij hem zelf wel leuk ? En ik bedoel daarmee ook of jij het fijn vind dat hij ‘handtastelijk’ is . Jongens die houden nou eenmaal van meisjes kunnen vastpakken zeg maar. Verschilt wel van jongen. Maar ik ken wel meerdere meisjes en jongens die in RL echt babbelaars zijn en op whapp heel ‘kortaf’ . Het heeft niks te maken met zijn gevoelens voor jou , die heb je nou eenmaal . Of hij kan wel een beetje onzeker zijn over wat ie terug stuurt naar jou. Idk.

amen

Ik denk dat hij jou wel leuk vind hoor! Al zou hij je niet leuk vinden zou hij niet je hand vast pakken enzo, en zou hij je echt niet proberen te zoenen!
Hij klinkt echt heel lief haha :flushed:
En dat hij kortaf tegen je is op de app, ja dat doen er wel meer geloof ik, ik heb er ook mee te maken en vriendinnen van mij ook dusja…
Ik zou op een tweede date gaan als ik jou was!

Beter dat hij in het echt spontaan is en op whatsapp droog dan andersom!

@Suuls: wij zijn al 20… en ik vond het ook een beetje raar dat ik mn eigen drankje moest betalen (moesten bij de kassa koffie bestellen zegmaar)…
heb gehoord dat als een jongen bij de eerste date niet betaald, dat het dan waarschijnlijk vriendschappelijk is bedoeld… dus nu ben ik even in de war? :frowning_face:

Als een jongen een meisje echt ziet zitten en er echt voor wil gaan, dan is hij ook een echte heer en betaald haar drankje/koffie/thee ook :dry:

Ik ben nooit zó handtastelijk met mijn vrienden hoor, haha. Dus het is waarschijnlijk wel meer dan vriendschappelijk.

Ik ben nu best wel bang. Woensdag hadden wij een date gehad… Maar hij heeft mij nog steeds niet gesmst voor een vervolg date… (wel had ik op woesdag gezegd dat ik donderdag met vrienden naar de bios zou gaan en toen vroeg ik of hij daar misschien ook zin in had, hij antwoorde met: "ja, lijkt mij leuk’’). Vervolgens zei ik: ‘‘ik app je dan nog wel’’. Maar uiteindelijk had ik dat niet gedaan, omdat ik het weird vind om hem nu al te laten zien aan mijn vrienden/klasgenoten.
Wat moet ik nu doen? Moet ik hem vragen of hij zin heeft om iets af te gaan spreken? En wat is bijvoorbeeld leuk om te gaan doen? Of wachten tot hij mij vraagt?

Ik vind dat, zeker in deze moderne tijden (haha :slightly_smiling_face:), de vrouw/het meisje best initiatief mag nemen. Als jij dus zin hebt om nog een keer met hem af te spreken, zou ik hem gewoon een berichtje sturen!