Jongen goor of leuk?

heee

oke ik heb dus n jongen in mn klas, en hij is super schattig. ik snap veel met m en word vrolijk als k m zie enzo. alleen hij is soms n beetje raar, hij zij een keer tegen n meisje dat hij zelfs d!ckp!cks zou kunnen sturen enzo. en gisteren was k met m aan t snappen en toen stuurde hij ineens n foto van zn beuk (niet dat k t erg vind ofzo hehe) hij had wel n 6pack mr k vond t alsnog raar. want hij heeft fix met n meisje. hij vertelde ook dat hij mij mooi vind enzo.
wat moet k doen, want k heb al ns eerder n crush op m gehad mr t gaat gwn nie weg
helppp

xx mads<3

Heee

Wat een moeilijke situatie. Heel eerlijk gezegd komt die een beetje over als een fuck boy maar ik ken hem natuurlijk niet…
Let in ieder geval goed op of je de situatie zelf fijn vind als je het snappen fijn vind is er natuurlijk niks mis mee maar als je je ongemakkelijk gaat voelen door bepaalde fotos is dat natuurlijk niet de bedoeling. Let goed op dat die je niet alleen gebruikt voor je uiterlijk. Maar wie weet kunnen jullie een keer afspreken ofzo? Als date? wie weet. Zo lang de situatie goed voelt voor je is er niks mis mee denk ik.

‘Intiemere’ foto’s naar elkaar sturen is niet per definitie goor, en kan heel fun en sexy zijn. Maar wel pas wanneer je je er beiden comfortabel bij voelt. Je zegt dat je een crush op hem hebt die niet weg gaat… dannn zou ik zeggen: geniet lekker van de aandacht ;).

Laat één ding trouwens wel echt duidelijk zijn: dat hij jou zo’n foto’s stuurt betekent niet dat jij op welke manier dan ook een ‘verplichting’ richting hem hebt om zulke foto’s terug te sturen. Je bent hem niks verschuldigd, dus speel alleen dat spelletje mee als je er zelf ook echt van kan genieten.

klinkt niet als een “keeper” ,

Als ik jou was zou ik even rond vragen aan andere meiden wat zij van deze jongen vinden want het klinkt best wel als een player en dus ook dat hij dit soort dingen naar meer meiden zou sturen maar he ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten hoor

En ps sexy foto,s sturen kan heel leuk zijn maar zonder iemand zijn toestemming komt dit wel wat apart over ja en het zou dus ook best kunnen betekenen dat hij alleen uit is op sex gerelateerde handelingen

Maar rond vragen helpt echt geloof mij nou veel succes!!

1 like

Hey, ik zat zelf ook in een soortgelijke situatie ene jaar geleden. Het was een jongen die ik via snap had ontmoet en we hadden een paar keer afgesproken, maar wel met mijn hele vriendengroep erbij zeg maar. Hij was wel een beetje een fuckboy en vertoonde dezelfde dingen die jij zegt over jouw babe;) heb hem toen gezoend, maar daarna ging gij helemaal aan me zitten enzo waar ook mijn vrienden bij waren en voelde me extreem oncomfortabel. Hierdoor knapte ik helemaal op hem af en heb hem het toen ook gezegd dat ik niks meer met hem wou… dus als ik jou was zou ik vooral doen waar je je goed bij voelt, maar kijk wel uit dat je wel doet waar jij je fijn bij voelt/welk tempo jij fijn vindt:)