jongen + geil = slecht zoenen?

de mijne zoent op elk moment hetzelfde hoor. Het enige verschil is dat er iets tussenin komt :roll_eyes:

dit heb ik ook! Ja dus

Hm als die geil is zoent die wel opeens sneller ofzo?:s

Haha ja ik hoef maar heel zachtjes op zijn lip te bijten, ookal is het gewoon om te plagen zo van: nu kan je lekker niks meer! :stuck_out_tongue: dan issie al om :’)

OT: Mijn vriend zoent wel iets anders, maar niet veel of negatief anders…
Gewoon zeggen denk ik ja… Iets in de richting van: Schatje, ben je geil ofzo? Als hij vraagt hoe je dat weet: Kan ik merken aan je zoenen… En dan het vershil uitleggen… ofzoiets :stuck_out_tongue:

Mijn vriend zoent juist met veel meer passie en gevoel als hij zin heeft

Hahaaaa. xD Ik moest hier superhard om lachen maar volgens mij is het wel waar. Ik heb geen enkele vriend gehad die er beter van werd.

Hmmm, bij mij werd het niet persé slechter of beter, soms beter, eigenlijk bijna altijd. Soms iet ruwer, maar dat was wel schattig vond ik.

Bij mij verscheelt het gewoon van dag tot dag, de ene dag zoent hij heel sensueel en de andere dag is het net een beest. Soms merk je trouwens wel dat als hij geil word dat ie dan wat sneller gaat zoenen, maar ik kan hem met gemak bijhouden hoor :stuck_out_tongue: Ik vind het wel schattig.

AAAH.!
Je bent geweldig, je hebt mn probleem opgelost:P
Mijn vriend zoent af en toe ook met teveel speeksel en veel te snel, en ik ging er net even over nadenken en dacht : OOOOOH! Das alleen als we in bed liggen!

Dames, er is wel degelijk een link… Bij mannen schiet dus niet alleen het bloed uit de hersenen naar beneden, maar de speekselklieren gaan blijkbaar ook werken. (mannen worden dus ook nat o.o)
Excuses voor de mensen die dit te grof vinden trouwen o.o

Maar yáy, mijn overdenking is opgelost ^^ bedankt iedereen :stuck_out_tongue:

mmm hij word dan alleen maar beter. alleen hij gaat echt vet stoned kijken haha.

maar anders vind k m echt… slecht

HAHAHA jeahhh mannen worden ook nat!
wat een opluchting…

Heel soms.

Nee