Jongen, gay?

Heee!
Ik heb een jongen op musical zitten en die is denk ik dus gay. Maar hij is zoooo knap, en ik val best vaak op gays. En hij heeft zo’n mooie style en praat redelijk vrouwelijk. Maar wel mannelijke stem zegmaar :stuck_out_tongue:
Maar ik weet ook niet of hij mij ook wat vind. Vandaag keek ik naar hem, keek hij terug, en we glimlachten toen heel erg naar elkaar!
Help

xx

Je veroordeelt iemand op zijn uiterlijk, dat is niet goed.
Wie weet is die gewoon hetero en je toekomstige vriendje (: !

wij kunnen toch niet weten of hij homo is ?

niet iedere knappe jongen is gay ;p

musicaljongens praten 9 van de 10 keer zo, hij is vast niet gay

succes

Ik denk dat je er vanzelf achter komt, als je gewoon rustig aan doet en 'm goed leert kennen. =]

Haha ja idd! Maar heel veel mensen als ik zeg dat ik 'm leuk vind, zeggen ze; hij is zoiezo gay hoor…
Maar ik weet het niet! Hij gaat ook met heeeeeul veel meisjes om en omhelst ze hele tijd en danst met ze enzo, maar dat hoeft niets te zeggen. Maar al die kenmerken samen komen wel een beetje als gay over! :frowning_face:

xx

Het broertje van mijn vriend is ook zo, praat vrouwelijk danst de hele tijd en gaat veel met meisjes om… Maar hij is ABSOLUUT niet gay, hij heeft nu ook al een halfjaar met een vriendin van me.

Heb 5 jaar aan musicals meegedaan en meeste jongens waren hoe je ze nu omschrijft.
Ze waren dus gayisch. Maar geen een was gay.

( Ja ik ben zo direct dat ik het ze allemaal heb gevraagd.)

Dan kan hij toch nog in denial zijn. :expressionless:

Weetje, mijn vriendje zit ook bij mij op musical, heeft ook heel veel vriendinnen en soms kleedt ie zich ook wel een beetje gay, maar hij is gewoon een hetero die zich kleedt en gedraagt zoals hij wil en dat betekend niet meteen dat hij gay is. Dus gooi gewoon al je flirttechnieken in de strijd, want als je het niet probeert kun je het nooit weten.

Hij kan ook Metrosexueel zijn. ( = een man met vrouwlijke trekjes maar toch hetro is )

Hij kan ook nog bi zijn…

Pff, ga er gewoon voor, je ziet vanzelf wel wat hij werkelijk is xD

Een jongen uit mijn klas zei dat hij homo was en had een vriendje maar ik ben er laatst achter gekomen dat hij dus ook op meisjes valt… :angel:

ik val ook op homo’s hoor XD

Bij mij op musical zat ook een jongen waarvan ik overtuigd was dat ie gay was, bleek hij op mij te vallen. Tsjeh. Jongens met een zachte stem en enigszins vrouwelijke trekjes zijn niet meteen gay…

Je kunt ook aan iemand vragen of ie gay is ;p
Weet je ook wat die ervan denkt xD
Maar het is zeker het proberen waard! En anders heb je gewoon een nieuwe vriend erbij ^^

Als je toneelspeelt ben je hartstikke gay!

doe even normaal jah!