Jongen flirt met twee meisjes, huh?

Hoeveel allerbeste vriendinnen heb jij?
  • nul
  • 3/4
  • 5/6
  • 7/8

0 stemmers

Heey, ik heb een probleem. Een jongen uit mijn klas was de hele tijd aan het flirten met me. Hij gaf me knuffels, koppelde zichzelf aan mij met een spel, en iedereen zei dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook leuk, maar toen ik dat zei, ging hij ineens met een ander meisje whatsappen, kletsen, lachen en knuffelen. Hij doet dit niet meer naar mij. Toen ging hij me ineens skypen en hij zong liedjes voor me! Ik ben heel erg in de war, en ik ben stiekem nog wel op hem. Is dat goed? Is hij op mij of op dat andere meisje? Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Xx

Sja, hij is vrijgezel en doet wat ie wilt.

Ja in groep 7

Je hebt nou eenmaal jongens en meisjes die flirten zonder enige bedoeling.

Waarschijnlijk neemt hij het niet zo serieus als jij denkt…

‘Jongen flirt met twee meisjes, huh?’ → Zo zijn (sommige) jongens nou eenmaal.

zoek een andere jongen deze is je niet waard zoals je ziet

Ik snap niet waarom andere hier afkeurend reageren.
Een jongen wil ‘jagen’. Hij wil voor je werken, hij wil je voor zich winnen. Als jij je te veel aan hem geeft, als jij alleen hem aandacht geeft, dan is de lol er voor hem af. Hij heeft je gekregen zonder moeite te hoeven doen.
Nu weet ik natuurlijk niet of jij dit hebt gedaan.

Dat hij met een ander meisje hetzelfde doet als met jou indertijd is misschien ook om jou uit te testen. Weet je, eigenlijk is het gewoon een spel. Een spel van achter elkaar aanjagen en uittesten hoever je kan gaan.

Zorg dat jij ook omringd bent met andere mensen en dat hij het ziet. Geef hem absoluut geen aandacht meer als hij met dat andere meisje is, of ga er leuk op in. Laat in ieder geval nooit merken dat je ervan baalt. Dan heeft hij je waar hij je wilt hebben.

Alhoewel ik het idee heb dat je misschien nog wel wat jong bent, zou dit misschien wel helpen.

Nee. Maar er is niks mis met flirten met meerdere personen tegelijk. Al flirt je mat 10 tegelijk, zolang je niet in een relatie zit, kan niemand er iets van zeggen.

Dankjewel allemaal. :slightly_smiling_face:

Ik snap de poll bij dit topic niet :’)

Ik doe het zelf juist. Ik ben vrijgezel en wil daar graag van af, kansen verdubbelen is dan een goede optie (al moet je er natuurlijk dan wel voor zorgen dat de jongens in kwestie elkaar niet kennen). Gewoon flirten met complimentjes en zo. Zodra ik beet heb met hengelen houd ik op met flirten bij de andere jongens, zo eerlijk ben ik dan wel natuurlijk :wink: .

Maar serieus, die poll slaat nergens op bij dit topic, haal hem gewoon weg.

Hartenbreker much. Wees jezelf. Zo’n iemand heeft een groot genoeg aanbod dus je moet hem laten zien wat er zo speciaal is aan jou :stuck_out_tongue: Haha klinkt diep, is het niet.

hahahahahha 7/8 allerbeste vriendinnen.

Gewoon een jongen die aandacht wil van verschillende meisjes…