jongen en vriendin

hey!

ik weet even niet meer wat ik moet… ik heb gister tijdens het uitgaan voor de eerste keer de jongen gezien die ik via tinder ken en waar ik anderhalve maand al mee whatsapp.
het probleem is alleen dat ik een vriendin heb die met iedereen flirt, en ook met de jongens die ik leuk vind…
in het begin deed hij heel leuk tegen me maar ik voelde me even niet goed ( door de alcohol :hammer:) dus was wat stiller en toen ging mn vriendin zeggen dat ik chagerijnig was en zo’n dingen.

toen ben ik maar even weg gelopen en opeens liepen ze met nog een vriendin naar buiten en hebben ze de hele avond samen door gebracht, ik liet duidelijk merken dat ik boos was omdat dit al vaker is gebeurt.
maar toch bleven ze bij elkaar staan… nu heb ik hem niet meer gesproken en daar baal ik echt van aangezien dit pas de eerste keer was dat ik hem zag en hem nu alsnog niet heb leren kennen… en hij de hele avond bij mn vriendin ben blijven staan…

ik weet nu alleen even niet meer wat ik moet. ik heb tegen mn vriendin gezegd hoe ik erover denk en dat ik liever even een tijdje niet met haar omga ( niet alleen om dit maar omdat er meerdere dingen zijn gebeurt)

wat zouden jullie doen…?

Ik persoonlijk vind dit van allebei een rotstreek… Wel zou ik als ik jou was aan die jongen vragen waarom hij bij haar bleef ipv bij jou te zijn wanneer jij je niet zo goed voelde.

Wat een kutstreek, van beide… Vraag aan die jongen waarom hij met je vriendin mee ging en niet bij jou bleef, wil hij jou dan niet leren kennen? Daarnaast denk ik dat je er goed aan hebt gedaan tegen die ‘vriendin’ te zeggen even niet met haar om te willen gaan. En die jongen moet wel met een héle goede reden komen wil hij dit goed maken, vind ik…

Ik snap die vriendin helemaal niet, waarom is ze zelfs nog je vriendin? Dat is echt een rotstreek en zeker als ze je het al meerdere keren gelapt heeft

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt zoiets is ook in mijn vriendenkring gebeurt zo was de groep bijna in 2e gesplits door die 2 meiden. Als die jongen diet de moeite doet om jou beter te leren kennen maar je vriendin is die jonge je niet waard hij gaat zo naar de volgende zoals je kan zien. En dat hij niks van zichzelf heeft laten horen is al helemaal een bevestiging je bent beter af zonder hem! En die vriendin verstandig dat je wat afstand van haar neemt want zo iemand kan je geen vriendin noemen dit is extreem vals… Als je een beetje rust hebt gevonden ga nig eens goed met die vriendin praten misschien dat ze erover nagdeacht heeft en in ziet dat dit een kutstreek is

Succes nog!

Kusjes xxx

de jongen heeft me wel nog gewhatsappt en gezegd dat ze stonden te praten maar ja kom op de hele avond… en misschien had ik er zelf wel bij moeten gaan staan maar dan gaat mn vriendin nog erger aandacht zoeken en dan stond ik al helemaal voorschut…