Jongen doet vaag

hoihoi,
Ik zat dit jaar bij een jongen in de klas, heb het hele jaar niet met hem gepraat totdat ik hem tegenkwam op een feest. we hebben een hele gezellige avond gehad, hij knuffelde me steeds enzo. weer op school hebben we geen woord uitgewisseld. op snapchat praten we wel, hij stuurt me ook shirtless foto s enzo. toen ik hem eergisteren weer tegenkwam op een feest deed hij heel afstandelijk, we hebben elkaar alleen in het begin een knuffel gegeven en verder niet gepraat. hij liep telkens weg als ik met zijn vrienden praatte enzo. gisteren appte hij mij ineens (over hoe het was), en toen stuurde hij me ook zo n ‘zoenemoji’. ik vind dit allemaal maar verwarrend dus ik zou graag willen weten wat jullie denken dat hij nou bedoelt/ wil. ik heb zo het idee dat hij echt niet geinterresseerd in me is, maar dat verklaart de shirtless snaps/ berichtjes niet.

hij is verlegen,bij feestje is anders dan als
hij met je app.

Hij weet geen houding te geven in openbaar uit schaamte,
maar 1op1 is meer een praten omdat het dan makkelijker voor hem is
dus niet iets over je druk te maken.

bedankt voor je reactie. Ik vind het wel een beetje vreemd, aangezien hij echt alles behalve verlegen is.

Ja dat is wel vreemd dan,hij is niet verlegen :cold_sweat:

Vreemd. misschien weet hij niet wat hij wil. De ene keer kan hij in een mode zijn waarin hij wel wat wil, maar dan kan hij het weer niet willen en jou ontwijken.

Dat zou heel goed kunnen ja. Wel balen aangezien ik hem echt leuk vind… Maar bedankt voor je reactie.

Ik zou het hem vragen ik weet dat dat lastig is en vreemd maar zo kom je er wel achter! En als je dat niet durft zou ik het nog eventjes afwachten als er niks veranderd zou ik als ik jou was gewoon als hij je weer een knuffel wik geven op het begin n beetje onopvallend weg draaien misschien dat hij dan ook eens voelt hoe kut dat is