Jongen doet onduidelijk

Haay meiden,

Ik zit ergens heel erg mee en ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Dit jaar ben ik blijven zitten in 4 havo en heb en jongen leren kennen.
Ik begon hem leuk te vinden en hij mij ook zei die, hij was van plan me te vragen hoorde ik van zijn vriend. Maar dit heeft tie niet gedaan. Hij doet altijd heel close met me in de klas, ook vaak aan me zitten enzo en heel vaak kijkt hij echt lang naar me.
Naja op eengegeven moment was er dus een stedenreis op school, hij ging naar een andere stad dan ik, we hadden elkaar beloofd dat er niks zou gebeuren.
Maaarr toen we terug waren moest ik van andere mensen horen dat hij met een meid daar had gezoend, en ik dacht nog wel dat hij dat niet zou doen…
1 dag later komt tie aan van jaa ok vind je niet meer leuk. Ik was er echt kapot van maarja ik ging door, maar omdat hij in me klas zit is het moeilijk om nie top hem te letten. Ik dacht ook wel van nou hij laat me nu misschien wel met rust in de les, maar nee dus. Pfecies hetzelfde als tie voorheen deed.
Een vriendin kwam op het idee om te gaan chillen met hem dus ik dacht naja waarom niet( was gisteraaf btw)
Mijn gevoelens voor hem zijn nog steeds niet weg dus dat waa wwel ff vervelend omdat hij niks voor mij voelt.
Bij het begin van t chillen was tie alweer heek erg tegen me aan aan t leunen, en echt klef doen, kreeg ook 2 kusjes van m en niet veel later hadden we gezoend…
Ik was echt blij totdat hij me appte met ‘wil je dit asjeblieft niet doorvertellen’ dusik vraag waarom niet? En toen kwam t, hij zei dat t een foutbwas omdat tie me niet leuk vind en hij gaf de schuld aan dat tie stoned is, en nu is me hart opnieuw gebroken…
Ik weet echt niet wat ik moet doen, morgen zie ik m weer pff

Dit luchtte even op, bedankt voor t lezenxxx

Waarom zou je elkaar iets beloven als je niet eens iets hebt met elkaar?
Btw me hoofd deed knallende pijn tijdens het lezen. ‘Waa wwat’ etc.
Maar over jou;
Hij gebruikt je als een speeltje.
Als hij met je wil zoenen, close doen en naar je loert ziet ie je misschien als een partner in bed.
Maar ja wie weet ben geen psychiater en kan zijn gedachtes niet lezen.

We zaten wel met elkaar, en hadden ook al keertje afgesproken. Ik kon het toen wel mijn bijna vriendje noemen eigenlijk.
Jaaa ik denk dat je gelijk hebt, dat hebbn meerdere mensen al eens gezegd.
Dankjexx
En sorry idd voor de onduidelijke zinnen enz ik typte dit op mijn telefoon dus dat gaat niet zo makkelijk hihi

Oké, is goed hoor.
Hopelijk heb je er wat aan.
Ik zou hem laten gaan.
Veel meer visjes in de zee.

Ik krijg het gevoel dat hij je meer ziet als een rebound

hij gebruikt je alsof je speelgoed bent,
vergeet hem, probeer geen aandacht aan hem besteden, ookal gaat dat beetje moeilijk zijn omdat jullie bij elkaar in de klas zitten. maar just try.
op een gegeven moment zal hij het raar vinden dat je geen aandacht aan hem geeft, en zal hij om je aandacht vragen ( niet letterlijk )
ook dan moet je hem geen aandacht geven.

hoop dat ik je hiermee beetje help

xoxo

Jaaa de enigste reden die ik hiervoor kan bedenken is omdat ik hem nog echt super leuk vind, wat voor lul het dan ook is :frowning_face:

Jaa gelijk heb je !

Ah dankje meis ! Dit ga ik maar proberen, maar uiteindelijk ben ik zo bang dat ik toch weer bij hem terecht zal komen alleen omdat ik die gevoelens nog voor hem heb.

Aahh :frowning_face: het doet me echt pijn

probeer zo veel mogelijk uit de buurt van hem te blijven, dan is de kans kleiner dat hij aan je gaat zitten etc. Anders gaat hij je misschien nog veel meer pijn doen en dat is niet wat je wilt denk ik

probeer zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven.
je hebt hem niet nodig.
er zijn zoveel andere leuke jongens.
echt waar.
je moet over hem heen komen.
hij is je niet waard.

Hij speelt inderdaad een spel met je, terwijl jij wel serieus bent. Dat is natuurlijk niet eerlijk, laat hem gaan. Ik neem aan dat jullie 15/16 zijn, dus dat is nog best jong. Concentreer je gewoon op school, dat is veel belangrijker!

Hij merkt vanzelf wel dat jij hem geen aandacht meer geeft en dan zoekt hij wel een ander slachtoffer.

jup. het is natuurlijk altijd moeilijk iemand te laten gaan.
maar geloof me, er komen er nog zoveel langs je.
en als je er dan klaar voor bent,
pak je je visnet en vang je er 1tje.
:beer:

echt heel erg bedankt girls ! Hier heb ik echt wat aan, hij appte me net en vroeg of ik boos was…
Heb hem genegeerd ! Het begin is er whihi

Haiii iedereen kunnen jullie me misschien helpen?
Ik vind al een tijdje ene jongen leuk, maar een probleempje : Hij is mn beste vriend… Hij knuffelt me ook enzo alleen ik weet niet of ik het moet zeggen of eerst gewoon moet laten merken…
Kan iemand me advies geven? x

Goedzo! Hij is de tijd & moeite niet waard.