Jongen doet anders

Hee meiden!
Ik ben nu iets langer dan een week (10 dagen) met een jongen aan het appen. Hij is heel aardig enzo, en we waren een beetje aan het flirten enzo.
Ik ga morgen over een week kamperen met vriendinnen, in het weiland van een vriendin van mij en we nodigen dan ook mensen uit enzo om een avond te komen. Hij komt ook. En hij had vorige week een keer aan mijn vriendin gevraagt of ze het met mij er over wou hebben wat ik er van zou vinden om met hem te zoenen enzo, met kamperen.
Maar nu doet hij sinds een paar dagen anders, hij reageert wat korter/droger en het duurt langer voor hij antwoord.
Ik heb gewoon een slecht voorgevoel.
Ik wilde dit even kwijt, tips?

misschien ziet hij er van af?
en heeft hij er geen zin in

misschien is hij zenuwachtig voor die avond? hij vind je miss heel leuk?

Ik weet het niet, ik denk het niet, miss wel maar gisteren had ik het er nog met hem over dat hij met zijn neef kwam en dat dat helemaal niks is voor zijn neef. Dus ik zei; ik hoorde van -naam vriendin- dat -naam neef- komt,
En toen zei hij; jaa klopt, en ik en -naam van een vriend van hem-
Dus ik denk niet dat hij er van af ziet?

Wat moet ik nu doen?

Ik zou als ik jou was gewoon afwachten tot volgende week en kijken hoe het dan allemaal loopt.

Praten via msn enzo is veel gemakkelijker en je zegt datj aan het flirten was en nu gaan jullie samen gaan kamperen, zelf denk ik dat hij wat zenuwachtig is en drmee zo reageert want nu zal hij in het echt met je moeten praten enzo.
Je zegt ook dat hij heeft gevraagd aan een vriendin wat je er zou vinden moesten jullie zoenen, dus hij vind je wss wel leuk en vraagt dit om zo geen blauwtje ofs te lopen…
Nja het kan ook zijn dat ik het mis heb eh mr dit denk ik…
(; xx

En in de tussen tijd helemaal niet meer met hem praten?

Jawel gewoon tegen hem blijven praten.

Heb je hem eigenlijk al wel eens in het echt gesproken

Jaa, hij zit bij mij op school en is een neef van een vriendin van mij.

Heb je sinds je met hem appt hem ook nog in het echt gesproken

Uhm, nee.
Alleen ‘‘hoi’’ toen we elkaar tegen kwamen in de gang op school, maar we moesten allebei naar onze les dus er was niet echt tijd om te praten.

Tips?

Komt hij nog wel?
Vraag hem dan naar het zoending? Want je moet het niet plannen lijkt me.
Open kaart spelen of er iets is?
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Als ik jou was zou ik gewoon even afwachten totdat je hem in RL ziet. Misschien is hij dan gewoon weer heel vrolijk en lief (: Hij kan het ook druk hebben of iets naars hebben meegemaakt waardoor hij nu anders reageert.