jongen die zich verkleed als meisje/ eentje wilt zijn.

Een jongen heeft laats tegen mij gezegd
( oke op omegle, maar ik weet dat er meerdere zijn )

dat hij make-up opdoet soms, meisjes kleren enzo,

maar hij zit dus met het probleem of hij een homo is ofniet, en ik heb geen idee ?
hebben jullie ervaring met zulke jongens,?

want hijv oelt zicht niet aangetrokken tot jongens,
wil niet vooraltijd een meisje zijn,

maar toch verkeleed hij zich soms als meisje, met mak-up enzom

en ik vraag me af, waarom ze dat nou doen. ervaring ofso?

sorry, snel getypt dus ik denk onduidelijk, sorry daarvoor :slightly_smiling_face:

Dan heeft ie toch gewoon travestiet-neigingen?

Geen idee, Up!

ik denk inderdaad meer travestiet achtige neigingen. Als je niet echt een meisje wilt zijn… En ik geloof niet dat zo iemand per se homo hoeft te zijn toch?

Ten eerste wil ik even zeggen dat omegle nog altijd internet is en dat je echt niet zomaar moet aannemen dat zoiets waar is, haha. Mocht je er echt persoonlijk mee zitten ofzo :stuck_out_tongue:

En er zijn best veel jongens (en ook meisjes ofc) die ‘in een verkeerd lichaam geboren zijn’. Geestelijk zijn ze dus van het andere geslacht. Deze mensen zijn dan vaak wel homo. Ik heb ook geen idee waarom, maar dat is nou eenmaal zou. Waarschijnlijk is er bij deze mensen (en ja dat klinkt een beetje lullig maar ik bedoel t gewoon wetenschappelijk) een foutje opgetreden in de hersenen toen ze nog in de baarmoeder zaten. Dit soort mensen hebben het namelijk al van heel kleins af aan, en het is dus niet iets wat je zomaar krijgt of wat door je opvoeding kan komen ofzo.

Hier was een tijdje geleden een documentaire over, en ik ken een jongen die zo is.

ja kanwel,

maarja dat idee al weetje ;p

ja, maar er staat toch dat ie niet per se een meisje wil zijn… Er is nog wel een verschil tussen een travestiet en iemand die in een verkeerd lichaam zit…

Als hij het idee heeft dat hij in het verkeerde lichaam is geboren is het een genderkind.
Zo niet, dan is het gewoon een ‘fase’ of een levensstijl.

Hij is in het verkeerde lichaam geboren inderdaad! Echt super zielig voor die jongen, je zou zelf maar in een meisjes lichaam zitten en je voelt je als een jongen. Moet er niet aan denken!

ik zit nu nogsteeds met hem op gesprek xd,

beetje raar maar hij zegt:

dat travestieten het gewoon doen en hij het doet om opgewonden te raken,
en dat hij fantasiën heeft dat hij het met een meisje doet, maar zelf het meisje is ofso o_o

ik weetniet of ik het serieus moet neumen maar we prate nal bestwel lang,
en gewoon serieus zegmaar.

Dat stuk ben ik vergeten, lol. Maar, volgens die documentaire komt dat vaak doordat ze gewent zijn aan het leven als een jongen en dat ook niet kwijt willen, maar wel willen kunnen ontsnappen naar het andere. (Ik zeg ook maar wat er in die documentaire te horen was hoor. :wink:)

Stranger: yeah
Stranger: when i see myself in the mirror as a gi
Stranger: girl i turn on
Stranger: and that is little strange
Stranger: cause i turn on on myself
Stranger: then i take pictures of myself
Stranger: to see how feminine i can be

eh… ok.

Waarschijnlijk gewoon een troll… :wink:

Problem?

It’s a trap.

http://3.bp.blogspot.com/-0xPRkBRBj-E/TYqWoz4iAgI/AAAAAAAAAIw/uftFp0cCqIk/s1600/Trol-face.jpg

je bent pas homo als je op jongens valt/gevoelens voor jongens hebt/op een jongen verliefd bent geweest als jongen zijnde.
transseksueel en homo zijn hoeft niet persé samen te gaan.

I just let them be theirselves. Het is 2011 en iedereen moet de dingen kunnen doen die ze willen doen.