jongen die vaak afzegd..

hai meiden,

ik zit beetje met een knoop in me maag, ik heb iets met een jongen, ik ben helemaal verliefd en hij zegt dat hij mij ook echt leuk vind…
hij vraagt vaak om af te spreken
ik kan altijd wel, ja ik maak tijd voor hem vrij, met alle liefde…
maar altijd 1 dag van te voren zegt hij af, dan verheug ik me er helemaal op, maar dat kan hij weer niet, ik heb hem nu al 2 en een half week niet gezien… hij zei zelf ook wel van: jaa het voelt zovan alweer niet… hij heeft nu al 4 x afgezegd, terwijl ik nog maar 3 weken iets met hem heb…
ik weet dat hij mij leuk vind, maar hij doet zo weinig moeite voor me, het voelt dat ik alles moet doen, ik voel me dan zo makkelijk. soms praat hij uuuren niet terwijl hij wel online is op whatsapp.
ik wil niet iets met een jongen die ik bijna nooit zie, terwijl hij best dicht bij me woont. maar ik wil hem ook echt niet kwijt, want ik vind hem echt super leuk…

hebben jullie wat advies ofzo ? alvast bedankt ! :kissing:

Tja…wat wil je liever? Een jongen die je bijna nooit ziet, of opzoek naar een ander die wel tijd vrij maakt?

En weet je zeker dat hij gewoon echt niet kan?

Misschien moet je duidelijk maken dat je iemand wil die voor je ‘vecht’.
Hij doet nu blijkbaar niks…

Dat had ik ook ik had al een paar x met me vriend afgesproken (nu ex want is een dikke sukkel en player enzo) en toen had ie al 4-5x afgezegd en als ik dan boos op hem was dan was ik weer eens tegen hem aan het zeuren…
En was ik een kutwijf enzo…
Maar dan hadden we die dag van te voren afgesproken en dan krijg je een berichtje in de ochtend : Heey ik kan niet komen sorry :frowning_face:
En dan is het al de 5e x ofzo :S

Ik zou gewoon kijken een jongen die wel tijd vrij maakt :slightly_smiling_face:

Succes! x

Doe ik trouwens nu ook en heb al bijna weer iemand :slightly_smiling_face:

Dus t komt heus wel goed x

ik heb dat ook gehad maar dat is niet goed afgelopen maar ik zou hem zeggen dat je niets met iemand wilt die je nooit ziet en als je zegt dat hij veel van je houd gaat hij daar zeker verandering in maken en als hij daar niet naar luistert zeg je dat het geen zin meer heeft als het zo loopt je zegt precies hoe je je voelt en hij gaat er dan zeker verandering in maken want hij houd van je…

jaa maar ik weet gewoon zeker dat hij dat ook echt niet kan, kan hij veder ook niks aan doen enzo, maar ik wil het hem iets moeilijker maken, ik ben niet een meisje die je zomaar kan krijgen, maar zo voelt het nu wel omdat ik zoveel om he geef …
en als hij afzegt zegt hij daarna wel van: ik wou zo graag :frowning_face: . en gisteren zei hij : maar onthoud, ik vind je echt leuk! toen moest ik wel even huilen, want ik wist het even niet meer haha

ja je hebt wel gelijk, ik kan het hem beste gewoon goed duidelijk maken

precies die 1ste zin, dat wil ik ja…

ja dat gevoel ken ik goed genoeg bij mij leek het toen ook allemaal zo echt en ik ben ook geen meisje dat je zomaar kan krijgen maar dat leek toen ook zo dus nu moet je het doen en het hem moeilijk maken je moet hem zeggen dat je meer tijd voor je moet vrijmaken want dat je anders het niet meer echt ziet zitten en dat je het beu bent om aan de kant geschoven te worden

jaa denk dat ik dat wel tegen hem ga zeggen, want hij doet ook geen moeite om in de avond ofzo naar me toe tekomen… maarja bedankt ! :kissing:

Erg vervelend, ik denk dat je hem maar duidelijk moet maken dat je het niet leuk vind dat hij niet veel praat of vragen waarom hij steeds afzegt en zeggen dat je dat vervelend vind.

Misschien moet je het tegen hem zeggen dat je het zwaar vervelend vind dat hij telkens afzegt?

Je hebt het 3 weken maar hebt hem al 2,5 week niet meer gezien?
Volgens mij meende hij het dan niet zo.

Als hij nu al steeds afzegt, hoe zal dat dan wel niet zijn als jullie iets krijgen?
Praat er over zou ik zeggen!

@Uncommonhearts het is nog niet officieel…
we hebben iets, maar elke keer als hij wil afspreken dan kan hij weer niet…

jaa idd, zat ik ook al aan te denken, jaa ik ga ook met hem praten erover

jaa, heb ik ook groootste hekel aan

Als hij nu al geen zin heeft en zo je best moet doen, dan kan je het beter vergeten want dan ga je nog vaak teleurgesteld worden en dat is niet wat je wilt, lijkt me.

hij zegt wel dat hij heel graag wou komen, maar er komt dat altijd iets voor op de dag wanneer hij wou afspreken met mij…