Jongen die snel klaarkomt.

Hoi <3
Ik heb net met iemand. We hebben ongeveer 4 maanden & ik vind het wel tijd worden voor seks. Dus we besloten het te doen. Weekje terug ofzo. Maar hij heeft me opzich nooit naakt gezien of iets, maar we waren dus zo bezig met voorspel ongeveer 5 minuutjes. Dus toen ging die erin. Voor de helft. En toen kwam die al klaar, hij zat er 3 minuten ofzo in. Ik wou weten of dit normaal is, of moeten we meer kleren aandoen zodat het langer duurt?

x

ik heb geen idee. bij mijn vriend duurt het altijd heel lang :stuck_out_tongue: naja niet dat ik al sex met hem had maar gewoon voorspel enzo duurt eeuwen

is normaal, vooral 1ste keer.
somige komen al als ze je maar naakt zien en je ‘het’ 1x aanraakt xD
maja neemt af na mate je het vaker doet… bij somige gaat t altijd heel snel

‘of moeten we meer kleren aandoen zodat het langer duurt’ :grinning_face_with_smiling_eyes:
meen je dit serieus?

het zou kunnen komen doordat hij heel erg gespannen is
maar het kan ook zijn dat het ergens anders aan ligt.
de ex vriend van ‘n vriendin van mij had dat namelijk ook, die kwam ook meteen klaar :’)
maar waar het aan lag dat wist niemand.

Ja sommigen blijven dat houden en bij sommigen verminderd het naar mate je het vaker doet met elkaar. Je doet er weinig aan. Je kan het voorspel wel rekken door bijvoorbeeld zo min mogelijk te focussen op de geslachtsdelen maar door meer te focussen op oorleleltjes, tepels (ook bij jongens erg gevoelig) hals, nek, buik, etc. En als hij er in zit kan je misschien ook vragen of hij af en toe even stopt met bewegen zodat je even lekker kan kussen, knuffelen etc.

je bent nieuw, dus spannend. eerste keer is het normaal dat hij idd heel snel komt. zal de volgende keer wel iets langer duren.

Volgens mij is het bij iedere de jongen de eerste keer heel snel gedaan ;p

Volgens mij zijn de eerste keren (/eerste keer sinds lange tijd) voor jongens sowieso zo… Een vriendin van me had een vriend die de eerste keer 10 seconden meeging :grinning_face_with_smiling_eyes: en die was allang geen maagd meer. Dan vind ik 3 minuten nog best lang.
Maar goed, als je geluk hebt, gaat 'ie elke keer weer wat langer mee.

ja dat klopt wel. meeste jongens hebben het de eerste keer moeilijk. hoe vaker jullie het doen, hoe langer het wel zal duren volgens mij. maar ik vind 3 muniten dus echt niet lang

jouw hartje was toch vorige week gebroken?

Niet elke jongen komt bijn zijn eerste keer snel klaar, hangt meer van de jongen zelf af. Ik heb gelukkig een vriend die het enorm lang kan volhouden! Misshien moet je een ander standje proberen.

mijn eerste keer was gedaan op 5 min? vond ik dit erg? helemaal niet. Had echt pijn en was blij dat hij zo snel kwam

Gewoon de spanning van de eerste keer met een nieuw iemand denk ik.

Mijn vriendje kan bij een eerste vrij partij ook op knappen staan.
Dan is het zo gevoelig, dat er geen reet aan is.
Best frustrerend af en toe, maar meneer kan na een week moeilijk zonder.
Ik ben er best hard in als het bijna in 3 min gedaan is. Boring, saai, niet leuk en/of spannend. Ga maar oefenen.

tja, jou vriend komt teminste klaar. -,-

Komt wel goed, gewoon oefenen idd!
Hij kan er ook niks aan doen, en als je van hem
houdt is er toch niks aan de hand?
Ik weet niet of je bij die keer ook aan voorspel had gedaan?
Anders kan je dat misschien de volgende keer eens niet doen,
dan komt hij misschien minder snel…

Je kan natuurlijke fijne seks en pijnlijke seks niet echt met elkaar vergelijken… :’)

Mijn vriend is hier serieus eens voor naar de dokter gegaan, haha! De dokter zei dat een jongen op jongere leeftijd wat sneller klaar komt dan een jongen die wat ouder is. Heeft waarschijnlijk te maken met de hormonen. Maar het kon ook gedeeltelijk liggen aan het meisje. Als dat meisje namelijk nog behoorlijk strak is, dan is het allemaal wat gevoeliger.

Dit, mijn vriend vertelde dat hij bij zijn eerste [en enige] keer het zelf maar af moest maken want het lukte niet. Nu ben ik dus doodsbang dat onze eerste keer een grote ongemakkelijke mislukking word :slightly_smiling_face: Dan heb ik liever dat hij snel klaarkomt.